Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 3,913 till 3,924 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Nä, det hade nog inte jag heller gjort 🙂 Ska se om jag kan få till en hygglig bild på det sen, sen när jag fått det lite mer färdigt.

    Trådstartaren

    Jag ser fram emot bilden. 🙂 Ska bara vila en stund till.

    Gott att höra att du vilar lite 🙂

    Här är bilden . Har då röjt ut det mesta ur detta rack, för att göra om (som det så ofta blir här). Och det skall sen på plats en plåthylla över KVM-switchen, där jag kan ställa ännu ett par datorer. Sen hör det till att till vänster utanför bilden har jag ett skrivbord med skärmen med mera till KVM-switchen, och det är därför jag satt fronten av switchen åt det hållet så att jag kan nå dess knappar (för att skifta mellan datorerna) och se displayen. Och, bitarna av tvättlinor passade bra där mellan spikbanden bakom switchen, som för att hålla ordning på överflödigt kablage.

    Trådstartaren

    Jag blev så frusen av mig så det kändes bäst att ligga på värmefilten en stund.

    Det var väldans vilka grejor du har. 🙂 Jag fattar när Jag ser bilden.

    Uppe igen, sedan ett tag. Sov dock så mycket sämre idag; nå, det är lite hit och dit, från dag till dag.

    Jo, liksom, bitar av tvättlinor och spikband; då blev det nog bättre med en bild som förklaring 🙂 Käckt det där racket, för den delen och som det syns en bit av, som inte är såpass djupt som ett vanligt rack för servrar är. Och med några stabila plåhyllor så går det att ha flera våningar med vanliga datorer. Och, man bygger liksom på höjden, istället för att sprida ut och ta en massa plats.

    Hur är läget, och vad gör du?

    Trådstartaren

    Fick min fem-tusing idag. 🙂 Och så har Jag svarat på några enkäter. Mer 50-lappar blir det.

    Det låter bra 🙂

    …å så får jag fylla på med lite extra meningslös text; det går inte att skriva bara “Det låter bra” följt av en smily, då skippas inlägget och man tas till första sidan av tråden.

    Trådstartaren

    Det låter bra 🙂 Och så fick Jag tagit ut min 50-lapp också.

    Trådstartaren

    Har aldrig haft så många datorer så Jag behöver ställa dom på höjden. Men nu när du nämner det så kan Jag ha en dator nere i skrivbordet och en uppe på. 🙂

    Trådstartaren

    Ska strax ta min medicin. Måste upp tidigt imorgon för besök på sjukhuset, så Jag går snart och lägger mig. 🙂

    Det låter bra 🙂

    Sen, som några parenteser… De där bägge datorerna som du såg på bilden, de är bägge XP (en 32 och en 64). Sen under de där datorerna, under ännu en plåthylla där i racket och på golvet, där har jag alla strömdosor och strömkablage, som också skyms av en ram kring racket där nere vid golvet och det ser mindre liksom skräpigt ut (dessa evinnerliga strömcentraler som blir här och var, du vet 🙂 ).

    Jag förstår. Natti Natti 🙂

Visar 12 inlägg - 3,913 till 3,924 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.