Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 3,085 till 3,096 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    Vi skrev samtidigt. Är snart tillbaka. 🙂

    Trådstartaren

    Nu kommer strax boendestödet. Visar bild på grejorna sedan i eftermiddag. 🙂

    Det låter bra 🙂

    Sitter här och äter nu. Skall strax lägga mig ett tag.

    Trådstartaren

    Så här ser det ut. Bild Och baksidan. Bild Och strömmen. Bild Och det är precis så det får plats på längden. Får flytta hårddisken. Men det är inga problem. 🙂

    Ursäkta ett sent svar/respons. Är inte så uppåt här, idag.

    Tackar så mycket för bilderna 🙂

    Vet du om det behövs bägge av de där strömingångarna där på baksidan av grafik-kortet, eller är det så att det bara behövs en? …som att tillverkaren har fixat med ett alternativ, att antingen använda den ena eller den andra.

    Trådstartaren

    På nätdelarna som säljs står det att det är sådana kontakter på. Så det ska nog vara så. Angående den där ljud från usb så fungerade den helt utan problem. Så nu slipper Jag ha ljudkabeln fram på datorn. 🙂

    Även om Jag har varit igång mycket idag med allt möjligt, så känner Jag mig också lite nere. Vaknade mitt i natten och kunde inte somna om. Andra dagen som det är så för den här gången. Jag hoppas på att få sova längre på morgonen i morgon.

    Jo, det är nog så, att de bägge strömanslutningarna skall användas. Har suttit här och “forskat” lite, och det verkar luta åt det hållet.

    Hur är det med den gamla nätdelen som du bytte ut, finns det några sådana kontakter på det?

    Trådstartaren

    Inga sådana kontakter där nä. Men, men, men Jag kunde inte låta bli att köpa en som passar. 🙂 Fixade det alldeles nyss. Kommer i nästa vecka. Dom som super hittar alltid på något sätt att fixa pengar till brännvin. Och Jag hittar alltid på något sätt att fixa pengar till datorn. 🙂 Det blir många enkäter det. 🙂

    Nä, det var väl att hoppas lite för mycket, när det nu var ett såpass äldre PSU och inte speciellt kraftigt. Men, du förstår, anledningen till att jag frågade, var för att det finns en liten attiralj för att använda sig av två PSU och starta upp dessa samtidigt, en PSU Sync (eller vad den nu kan kallas). Men den visste du förmodligen redan om.

    Jo, jag förstår, det finns egentligen inte pengar till ännu ett PSU. Men ändå, bra att du gjorde det. Och jo, många enkäter blir det 🙂

    Trådstartaren

    Tack för länken. 🙂 Jag visste inte att man kunde använda flera nätdelar. Men det kanske blir dåligt med plats. Och nu har Jag i alla fall beställt en nätdel som passar. “Aerocool Aero Bronze 650W Modulärt” för 699kr. Det var rabatt. 🙂

    Jo, det är väl nästan mer eller mindre omöjligt att få ännu ett PSU på plats i ett vanligt chassi. Men kanske skulle man kunna ställa ett uppe på chassit och baktill, och sen i värsta fall borra ett större hål i någon av sidorna för att där i dra in de kablar som hade behövts.

    Oj, det var en del pengar det. Men jag förstår att det är ett rejält och bra PSU du nu köpt. Sen det tidigare du köpte, det på 450W, det blir ju nu jättebra att ha liggandes som reserv; en sådan där komponent som kan vara guld värd att ha liggandes, utifall.

    Ger mig iväg här en sväng in till Ica, på cykeln.

Visar 12 inlägg - 3,085 till 3,096 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.