Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 2,617 till 2,628 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    Go Mörra 🙂

    Jag sitter här på tork. Sov inget vidare i natt. Känner mig trött. Har tagit min medicin, men mår inte bra ändå.

    Windows 7 ska klara webbläsare. Du kanske behöver installera om Windows.

    GoMörra 🙂

    Det är en del visset här med.

    Jo, det verkar som om Firefox fortfarande väljer att ge W7 stöd. Tror dock inte att det är något fel på Windows att Firefox kraschade. Det var nog gissningsvis mer att det hade börjat att användas någon form av annan teknik för att rita upp fönstren på skärmen i och med version nittio. Och att det sen behövdes justeras för datorer med mindre minne och resurser (som min). För just detta med att Firefox kraschat, har inte hänt med de senare versionerna.

    Trådstartaren

    Jag bara tänkte det du skrev om att det var svarta områden på sidorna i Firefox, att det kanske var lika bra att få det nytt.

    Nu ska Jag ner till tanten under och få en kopp kaffe. 🙂

    Jag förstår. Men det försvann också i och med en av de senare uppdateringarna, de här svarta områdena. Riktigt märkligt det där med de där svarta fälten/områdena som blev, som ibland var ganska så stora. Som att objekt på sidorna/fönstren inte fick de systemresurser som de behövde, gissar jag. Och ibland gavs det även att text blev helt oläsligt, med små svarta områden över och ikring.

    Fick fixat färdigt med testet för den fjärde hårddisken jag köpte, igår kväll. Och den visade sig också vara i ett mycket gott skick; inga skadade eller flyttade sektorer, inte mycket använd, och ingen för hög temperatur, den heller. Hade tur denna gång, denna tredje gång, vilket var skönt att få känna.

    Trådstartaren

    Grattis. 🙂 Gött när det går bra för en gångs skull.

    Trådstartaren

    Lite damm kvar ser Jag på bilden Kameran ser bättre än ögat. Men nu funkar det. Det var inga problem med driver. Datorn startade så snällt. Och så kom det upp en ruta om att den hämtade driver. Inga problem alltså. 🙂

    Tackar 🙂 Jo, det brukar vara så, att damm träder fram så mycket mer med en kamera, speciellt när bilden tas med blixt. Ser bra ut, i alla fall. Och så bra att installationen fungerade problemfritt.

    Trådstartaren

    Jag har inte testat den riktigt ännu med USB-minne. Ska göra det sedan, när Jag har slängt in tvätten. Och så vet Jag inte vad alla kontakter är till för, ha ha. 🙂 Ville bara ha.

    Jag förstår 🙂 Men, det är ju en trevlig enhet den där. Och när väl behovet dyker upp, så är det gott att ha enheten och möjligheten på plats.

    Ja just det, du har tvätt-tid idag. Kul 🙂

    Själv har jag just ätit här, och skall lägga mig ett par timmar.

    Trådstartaren

    Temperaturen på skärmen är bara fem grader över mätaren på fronten, ser Jag nu när den har gått en stund.

    Natti Natti 🙂

    Då stämmer den nog ganska så bra, nya sensorn i nya enheten, skulle jag gissa.

Visar 12 inlägg - 2,617 till 2,628 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.