Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 2,509 till 2,520 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    Jag får också meddelanden från dom som hamnar i skräpposten. Men tack för tipset. 🙂 Ska prova det. Har hämtat det nu.

    Har köpt ost-bröd. Helt färskt. Ska göra mig några mackor med ost och skinka.

    Hoppas programmet kan vara lite som ett komplement till dina andra, när du fixar med ikoner. Testade att installera det på min W7U-test-dator nyss, och det gick bra. Håller på här och startar upp min W8.1-dator där jag tänkte att få det på plats skarpt; tänker att det kan vara bra att ha installerat någonstans.

    Ja, så gott det där låter, med det färska ost-brödet 🙂

    Trådstartaren

    Det är sådana där fyrkantiga, typ frallor. Väldigt goda. 🙂 Ska ta mig några nu innan boendestödet kommer.

    Jo, väldigt goda 🙂 Tycker att jag kan se dem lite framför mig, med lite ljusbrunt bubbel av ost på ovansidan.

    Trådstartaren

    Nam nam nu är Jag mätt och belåten. 🙂

    Får titta lite närmare på det där ikon-programmet imorgon. Eller när Jag får ork. Det är i datorn i alla fall.

    Det låter bra. Och bra att det gick bra med installationen av programmet.

    Trådstartaren

    God Morgon? 🙂

    Det gick inte att svara igår kväll som (vanligt) Ska ner till vårdcentralen för provtagning. Och upp till Morsan och sätta lite höst-växter.

    God Morgon 🙂 Har nyss satt mig här med kaffet.

    Kanske att man skulle försöka ta och skriva några rader till någon slags moderator här på forumet, om det där dumma att det ibland inte går att göra inlägg.

    Hoppas allt går bra idag.

    Trådstartaren

    Får få i mig någon frukost bara, sen drar Jag  iväg och fixar det. Ska till diabetes-sköterskan i nästa vecka. Provtagningen är till det.

    När man tar ett sådant prov, för att kolla läget med diabetesen, är det ett vanligt blodprov i armen då?

    Trådstartaren

    Ja, blodprov i armen och urinprov. Har haft fullt upp hela dagen igen. Vårdcentralen, sedan var Jag hos morsan och satte lite ljung. Och handlat lite fick Jag gjort. Sen kom boendestödet och vi hängde gardiner. Och så var Jag ner till tanten under på en kopp kaffe. Och så fick Jag i mig lite mat och medicin också.

    Trådstartaren

    Dom har “Advanced Systemcare Pro” på sidan där vi hämtade ikon-programmet. Det gick att installera i bägge W10-datorerna. Men den stora datorn tar mer än en minut på sig att starta. Gammal installation som har uppdaterats flera gånger. Ska göra en ny installation på den när W10 21H2 kommer.

    Nu är Jag lite smått nervös som Jag brukar bli vid den här tiden.

    Hoppas det är bra med dig? 🙂

Visar 12 inlägg - 2,509 till 2,520 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.