Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 2,473 till 2,484 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    Nu ska Jag ner till tanten under och få en kopp kaffe. 🙂

    Försökte att göra ett litet inlägg, förut, strax efter ditt. Men det gick inte. Sen åt jag, för att sen mig. Nu är jag uppe igen. Ska dona med lite smått här i lägenheten.

    Gick det bra med besöket hos den äldre kvinnan, och boendestödet senare?

    Trådstartaren

    Ja, det har gått bra. Har suttit med XP-datorn några timmar och den är knäpp, för att den inte krånglar. 🙂

    Jaha, he he 🙂

    Trådstartaren

    Den brukar låsa sig några gånger innan den har blivit varm. Men inte idag. Den har reparerat sig självt. 🙂

    Ja, sådant där är glädjande 🙂

    Trådstartaren

    Och så har Jag glömt bort en massa saker om xp. Jag har flera mappar fulla med registerhack och sådant. 🙂

    Som upplagt för gamla och nya studier då. Roligt 🙂 Skulle också vilja komma igång, med att “studera” lite igen.

    Trådstartaren

    Ska fylla i några enkäter, om du undrar vart Jag tog vägen. Har snart en 50-lapp igen. 🙂

    Trådstartaren

    Jag blir utsparkad från enkäterna ibland. Dels för att Jag inte dricker alkohol och dels för att Jag inte har betal-tv. Och spelar gör Jag inte heller. Ööh 🙂

    Försökte fixa med ett litet inlägg efter ditt förra, men det gick inte. Det var väldigt vad det bråkar med detta här idag, här på Forumet.

    Hmm, tänk va, vilka regler. Att bli “utsparkad” någonstans för sådant. Lite omvända världen, tycker jag.

    Trådstartaren

    Så det blev ingen 50-lapp idag, tyvärr. Jag super för lite. 🙂

Visar 12 inlägg - 2,473 till 2,484 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.