Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 2,389 till 2,400 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    God Morgon? 🙂

    Det regnar och blåser och Jag ska ut i detta väder, för att hämta mediciner på sjukhuset. Det är en sådan här dag, då man helst sitter hemma och myser.

    Hur är det med dig så här på morgonqvisten?

    (Sidan 200 🙂 )

    God Morgon 🙂

    Jo, det regnar rejält här med.

    Nja, inget vidare.

    Ja, ganska så fantastiskt, faktiskt, med denna sida tvåhundra.

    Trådstartaren

    Jag blev blöt om fötterna. Får hänga skorna och sockarna på tork. Idag fick Jag en ny sköterska på sjukhuset. Och Jag blev tvungen att berätta en massa saker från början.

    Jo, idag hade det nog varit mest läge för gummistövlar. Men att gå längre stäckor med sådana, nja.

    Ja, det där lilla eländet, när man måste berätta om en massa saker för ny personal.

    Har nyss ätit här. Och tänkte lägga mig ett par timmar.

    Trådstartaren

    Det har inte gått att svara här under eftermiddagen. Men Jag mår bra och är mätt på korv och bröd 🙂

    Jo, det där dumma.

    Gott att höra att du mår bra. Och, så gott det där är egentligen, med korv och bröd.

    Jag känner mig inget vidare, alls. Känner mig så tom; eller rättare sagt jag känner mig så fylld av obehag. Har så svårt att förta mig något, och känna någon slags lust.

    Trådstartaren

    Har suttit med enkäter nu under eftermiddagen. Vädret gör att Jag helst vill gå och lägga mig, men det får Jag göra ikväll.

    Så synd att du känner så. Har du inget om datorn att berätta då? Fler nya RAM-minnen eller något.

    Edit. Jag har skaffat mig en “143 Kortläsarhubb, 5,2 tum multifunktion media instrumentpanel frontpanel allt i en kortläsare USB 3.0 med LCD-skärm lämplig för PC stationär dator”

    Vad tror du om det? 🙂

    Du är duktig med de där enkäterna, tycker jag 🙂 Och att då fixa med lite extra pengar.

    Jo, det är inget vidare att vara i det här läget. Som det har blivit, och att det har blivit. Alla dessa småsaker och lite större saker som liksom länkas ihop och skapar som en allt för stark kedja som jag sitter som fastkedjad i.

    Jodå, jag köpte mig faktiskt ett par RAM-minnen för inte så många dagar sedan, två stycken 4GB PC2-5300F. Nu har jag då fjorton stycken av denna typ av 4GB-moduler. Men jag behöver två till, för att få totalt sexton stycken. Dessa sexton moduler som jag sedan tänkte sätta in i en av datorerna här.

    Jodå, det där verkar vara ännu en trevlig enhet du hittat. Ska du ha den i XP-datorn?

    Trådstartaren

    64 GB RAM. Ska du ha det i servern? Eller det kanske duger till den lilla datorn? 🙂

    Nä, den ska sitta i den stora datorn, till vilken Jag har skaffat kontrollkort för extra SATA och USB3 kontakter. För dom andra kontakterna är redan upptagna.

    Nä, den här lilla datorn kan bara inhysa 4GB totalt 🙂 , och har bara två platser/socklar. Och jo, rättare sagt är en server, som de är tilltänkta i, en “HP ProLiant ML370 G5”.

    Ja, som jag känner igen det, att anslutningarna har en benägenhet att ta slut 🙂 . Trevlig den där enheten, i alla fall, den du köpt; och så käckt med de där två vreden för styrning av två fläktar.

    Trådstartaren

    Har du något Windows server program på den? Bara undrar. Har aldrig provat ett server os någon gång.

    Det är bara lite godis till datorn. Får se om Jag får i hopa det. 🙂

Visar 12 inlägg - 2,389 till 2,400 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.