Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 2,377 till 2,388 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Det var roligt att höra 🙂 Och, att du hjälper den äldre kvinnan.

    Trådstartaren

    Jag fick hjälpa henne hem med maten. Och så fick Jag kaffe och kaka. 🙂

    Nu ska Jag fixa med datorn.

    Snällt, och trevligt 🙂

    Hoppas att det fortsatt går bra, med datorn. Du får gärna berätta sedan hur det gick.

    Har nyss ätit här. Och tänkte lägga mig ett par timmar.

    Trådstartaren

    Den uppdaterar sig nu. Och det funkar bra. Allt förutom McAfee som inte går att installera.

    Trådstartaren

    Nu funkar McAfee också. Den var krånglig att installera.

    Är nöjd med dagen men är lite nervös. Fram med tabletterna igen.

    Det låter jättebra, glädjande 🙂 Sen när det gäller McAfee, så var det väl det du betalade/betalar för, och då egentligen inget som bara går att byta ut?

    Kollade just om du hade gjort något inlägg, som svar. Och då får jag se att mitt förra inlägg hamnade en minut efter ditt. Nåväl 🙂 Roligt att höra att även McAfee kom på plats. Är allt som det ska nu, med datorn?

    Håller på här och dammsuger lite, och städar lite smått i övrigt.

    Trådstartaren

    Nu är datorn som ny. Men Jag vet inte hur man får bort MvAfee valv från den här datorn. Får skriva en fråga till supporten någon dag. Och så visar den på fem enheter. Men Jag har bara två datorer och en telefon med McAfee. Så det blir en massa jobb med det framöver.

    Ja, så bra 🙂 Så skönt att det är ett hyggligt slut på detta så onödiga strulande. Sen det där med de fem enheterna, skulle det kunna vara en sådan sak som exempelvis OneDrive som tagits med, tror du?

    Bestämde mig lite så där hastigt och lustigt att ge mig ut en sväng på cykeln här, utifall du undrar vart jag tar vägen. Känner mig en del slags rastlös.

    Trådstartaren

    Lycka till på cykeln. 🙂

    Jag sitter fortfarande och grejar. Och så har Jag fått det sista paketet med kontrollkort för SATA. Behöver bara några kablar, så kan Jag sätta igång med det också.

    Hemma igen, sedan ett litet tag.

    Jo, SATA-kablage. Har för inte så länge sedan sett några buntar sådana på Tradera.

    Ska äta lite nu. Sen sätta mig och spana på SvtPlay, ett längre tag.

Visar 12 inlägg - 2,377 till 2,388 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.