Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 1,585 till 1,596 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    Windows Vista var nytt när Jag köpte min dator. Det var 2007. Men Jag gillade inte Vista utan köpte en licens med XP till den i stället. Tänk vad åren går.

    Nu ska Jag strax vila. Har tagit min medicin. Första dosen för kvällen. 🙂

    Nä, det är något med Vista som inte känns så bra. Men likväl har jag “Vista Business x64 Eng” installerat här på en dator, dock lite mest “för skoj skull”.

    Och jo, tänk vad åren går.

    Önskar att du får en God Natt! Och, hörs imorron.

    Trådstartaren

    God Morgon? 🙂

    Idag känns det bättre. Är mer utvilad än vad Jag brukar vara.

    Hur är det med dig då? Hur går det med kopplingarna?

    God Morgon 🙂

    Det var glädjande att läsa/höra.

    Läget… Inget roligt att läsa.

    Kom en liten bit under gårdagen, med strömkablarna. Skall snart fortsätta, efter kaffet.

    Trådstartaren

    Jag gissar på att läget blir bättre sedan i eftermiddag då du har sovit en stund till?

    Jag sitter här och fixar med ikonerna. Mycket svårt i Windows 10, men Jag har tålamod. Får något att fundera på så att säga. 🙂

    Nja, men kanske.

    Ja, det kan jag tänka mig, att sådant fixande är svårt i W10.

    Trådstartaren

    Det känns som det är dåligt med dig idag? Har du haft en jobbig natt?

    Jag ska precis få i mig lite frukost. Min döda systers ena dotter blev adopterad när hon var liten. Har försökt att få tag i henne, men det verkar som hon inte vill ha någon kontakt. Och det känns inte bra.

    Jo, åt det hållet är det. Nja, natten har varit förhållandevis ganska så bra.

    Det där, med att din döda systers dotter kanske inte vill ha någon kontakt, det förstår jag att det inte känns bra.

    Trådstartaren

    Jag har blivit bjuden på pizza hos den snälla tanten igen. 🙂 Ska hjälpa henne med tvätten nu i eftermiddag.

    Det var roligt att höra. Och sådant där gör gott, att få hjälpa lite.

    Trådstartaren

    Kom i säng sent och vaknade mitt i natten. Har sovit skitdåligt och är trött. Var uppe i mörkret och tog en cigg. Kunde inte sova. Så nu längtar Jag redan till kvällen.

    God Morgon? 🙂

    Hur är det med dig då?

    God Morgon 🙂

    Ja, fy, för sådana nätter.

    Läget är inget vidare, här. Har egentligen inga problem med att berätta. Men det är inget roligt att läsa/höra, och mycket är “gammal skåpmat”.

    Gick det bra med den äldre kvinnan igår, med att hjälpa med tvätten?

Visar 12 inlägg - 1,585 till 1,596 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.