Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 1,357 till 1,368 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Jo, det är nog lite unikt det här, som jag har det. Eller rättare sagt, här bor det en stolle 🙂

    Fast, du har finare och bättre datorer än mig 🙂

    Trådstartaren

    Men Jag har ju bara två. 🙁

    Och så brukar Jag ha stora lager med toalettpapper, kaffe mm. Det är inte ovanligt att Jag har 20 paket kaffe hemma. Jag köper när det är billigt. Kollar erbjudanden på nätet varje vecka. En gång köpte Jag 80 par kalsonger. Och så har Jag oöppnade förpackningar med sockar, mängder. Jag brukar även ha raklödder, schampo och deodorant så Jag klarar mig i flera månader. Det står en hylla ute i badrummet, knökfull med sådana saker. Så lite knäpp är Jag nog ändå. 🙂

    Trådstartaren

    Nu kommer åskan och regnet. 🙂

    Jo, fast undrar hur många av mina “containerfynd” som går i dina datorer när det gäller kapacitet med mera, många 🙂

    Sen, det där du skriver om att ha sådana mängder av förbruknings-grejer, som du dessutom köpt när det varit lågt pris. Det tycker jag är skit-smart! Och långt ifrån knäppt. Som exempelvis det här med pandemin. Det var inte många som såg det komma. Nu har det ju lagt sig hyggligt, men det kunde lika väl ha blivit helt åt skogen. Och då hade du hade du haft så du klarat dig så mycket längre än många andra, med mycket av just förbruknings-grejer. Men alltså, bara det att köpa när det är billigt, bara det är ju smart.

    Själv tänker jag inte så mycket på schampo och deodorant med mera, mer än att jag ser till att köpa en ny när en av två eller tre ståendes tar slut, så att jag inte står där utan. Men däremot har jag också ett större lager av hushållspapper, toapapper, och kaffe.

    Trådstartaren

    Får se om detta funkar? Jag gillar kaffe Ha ha ha 🙂

    Ja men visst funkade det 🙂 Tackar! Och det där är väl vad jag förstår också en hel del av fin-smakar-kaffe, som du har. Bra sida, för den delen. Den får jag spana närmare på, och kanske att jag också kan visa något någongång.

    Trådstartaren

    Och Gevalian har Jag i skåpet. 🙂

    Nu börjar Jag bli lite kvällstrött av medicinen. Så God Natt. 🙂 Ska bli gött att lägga sig och lyssna på regnet.

    Jag förstår. Själv kör jag “Gevalia Milea”. Men det är mest för att det är lite svagare, och lite bättre för magen.

    Själv ska jag sätta mig och spana på SvtPlay (nyheterna, främst).

    God Natt, sov så gott!

    Trådstartaren

    God Morgon? 🙂

    Har precis druckit kaffe i en timme. Känner mig som en död sill. Men det klarnar nog i skallen om ett par timmar. Ööh 🙂

    Och så har det hänt något med e-posten. Vissa meddelanden bara försvinner utan att hamna i skräpposten. Får tänka en stund för att fixa det.

    God Morgon 🙂

    Har precis satt mig här igen, med kaffet. Jo, död sill… Ööh 🙂

    Hoppas det löser sig med mailen. Så där får det ju liksom inte vara, att mail bara försvinner.

    Trådstartaren

    Och en cigg på det. 🙂

    Jag har inte kommit på varför en del mail bara försvinner. Men det brukar gå att få dom till G-mailen i stället. Det är något med outlook och hotmail som kärvar.

    Förhoppningsvis är det bara något tillfälligt som har hänt med någon mail-server, någonstans hos Microsoft. Och kanske att alla mail du saknar dyker upp sen, när det väl är fixat.

Visar 12 inlägg - 1,357 till 1,368 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.