Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 1,321 till 1,332 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Här började det att mullra av åska lite smått, långt borta, för ett litet tag sedan. Och nu verkar det som om det dragit en bit närmare. Kanske att man får vara beredd på att stänga ned grejerna.

    Ja, jag kan tänka mig det, att du fått till det bra där hemma. Här är också ganska så bra. Men det är lite för lite plats, och det är ganska ofta som jag flyttar på grejer för att göra bättre plats.

    Här har faktiskt börjat att regna nu 🙂 Kanske att det kommer igång rejält snart, och med åska.

    Trådstartaren

    Hoppas regnet och åskan kommer hit. 🙂

    Nu väntar Jag på boendestödet som verkar vara lite försenade.

    Hoppas det blir bra, med boendestödet idag/ikväll.

    Har fixat lite att äta här. Sen skall jag spana på SvtPlay (tänkte jag, om inte åskan blir för påtaglig).

    Trådstartaren

    Nu kom regnet tillbaka. God Natt. 🙂

    Ursäkta ett sent svar!

    God Natt, och sov så gott.

    God Morgon.

    Hoppas du har haft det hyggligt bra inatt?

    Trådstartaren

    God Morgon 🙂

    Vad gött det var att sova ut lite och att slippa morgonsolen. Har suttit med kaffet en timme. Jag bara njuter av det fina vädret vi har fått.

    Glädjande att höra. Och roligt att höra att du känner så 🙂 Så värdefulla sådana där stunder är.

    Trådstartaren

    Det är så mörkt och gött här inne nu. Och regnet smattrar på balkongen. 🙂 Har tänt ett värmeljus och sitter här och myser.

    Härligt 🙂

    Trådstartaren

    Fick precis fyllt i en enkät. 🙂 Så lite närmare 50 lappen är Jag. Får slänga i mig någon frukost innan Jag tappar energin.

    Gött 🙂

    Håller på här i storarummet, och fixar till. Ska också snart äta lite.

Visar 12 inlägg - 1,321 till 1,332 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.