Hem > Forum > Närstående > Alkhol.

Alkhol.

Visar 4 inlägg - 1,213 till 1,216 (av 1,216 totalt)
1,215
  • Trådstartaren

    Hejsan.

    Inne i ett lugn nu . Hoppas det håller i sig . Träning är viktigt har börjat med spinning jättekul . Löpningen sliter lite för mycket . Men gillar att få lite pulshöjning . Känner mej gladare och siver bättre . Allting blir ju bättre då .Har haft så stor längtan efter sinnesro och trygghet. Min största längtan i luvet .  Har ju efen hyresrätt nu . Fixade en ch grejade igår jätteskoj . Och mysigt älskar min lägenhet .Ja underbart att leva känner jag nu . Så stor skillnad ifrån början i denna tråd . Tacksam för mitt luv och att jag gjorde mitt val . Önskar alla deras högsta bästa .

    Trådstartaren

    Ja jag är en mycket analyserande människa . Har hört att jag är högkänslig . Men får insikter ofta ny och förstår allting mer och met . Känns som jag är i slutet av min läkning det ch bearbetning . Gått på några nitar . Men svaren finns inom mej själv och lärt mej att lyssna p mej skälv och vara mer rationell och objektiv . Och inte så naiv . Men känner att ångesten lättar och trycket över bröstet äntligen börjar släppa och känna mej mer och mer trygg . Ett högt pris . Men ja det är tufft och svårt med psykiskt ohälsa och missbruk . Så svårt att bryta . Men tror igen på en ljusare framtid och ett värdigt liv.

    Trådstartaren

    Hej!

    Jag behövde en vän och hitta Indingo Dykaya här . Skickar tacksamma och varma tankar till min cybervän . Saknar henne . Vilket stöd och underbart att hon fanns där . Liver rullar på har äntligen försonats med mina barn . Ja hittat ett lugn inom mej själv . Men kände det viktigt att tacka min fina cybervän . Så här på det nya årets andra dag.

    Trådstartaren

    Skriver i min egen superlånga tråd . Var tillbaka idag där vi bodde . Avslut på riktigt . Tänk mådde så dåligt att jag ville dö . Kände avsmak och trots allt sorg. Vi var en familj och det finns bara ett ödehus kvar . Tomt och ödsligt . Kändes konstigt och tomt .  Skönt att allt ligger bakom mej . Har fått en större lägenhet äntligen min riktiga nystart. Längtar efter en varm och mysig sommar. Känns som det kommer bli en bra sommar . Har fått tillbaka mina relationer till mina barn. Är numera mormor till fyra barnbarn . Friden råder . Känner tacksamhet för livet . Har saker på gång som är vettiga . Ja älskar att leva .

Visar 4 inlägg - 1,213 till 1,216 (av 1,216 totalt)
1,215

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.