Hem > Forum > Närstående > Alkhol.

Alkhol.

Visar 12 inlägg - 1,189 till 1,200 (av 1,216 totalt)
1,215
  • Trådstartaren

    Har bara ont. Saknar mina barn så mycket. Gör ont.

    Smärtar värker. Gör riktigt ont. Somnade skönt vakna av att det gör ont. Fruktansvärt.

    Trådstartaren

    Jaha. Jag försökte mej på en dejtingsight ändå.

    Men ja har tagit bort den profilen. Typ ja väcker inte rätt känslor.

    Var på en dejt för han var liksom respektfull och korrekt.

    Hmm men nope. Nu är jag ironisk. Om jag fortsätter får jag nog skriva en bok värsta replikerna på första dejten.

    Är du narcissist? Mitt ex var det hon la in sin spotifylista först i min Spotify. Dessutom tyckte jag hon lukta illa.

    Hmm nope ingen mer dejt där. Skicka sms till honom.

    Kanske var det dom bästa låtarna hon visste och ville ge dom till honom för att visa sin kärlek. Och varför gick han inte och köpte någon parfym eller lotion och packa i ett fint paket gav till henne. Han hade inte ens behöva säga vad han tyckte.

    Egentligen tycker jag inte om att jag är sådan. Tala om på ett fint sätt först att jag inte tyckte det var någon idé att fortsätta. Men han ville fortsätta vara vän och det kändes ja det är ju bra. Men jag är överkänslig. Narcissist är ju en grov anklagelse som man inte slänger ut sig så där bara. Det är psykolog som bedömer sådant.

    Har ju ingen aning om hur det var. Men jag blev inte intresserad av honom.

    Nej jobbigt med chattarna på det forumet. Men det finns män som sköter sig på chattarna. Och det finns funktionen anmäla och blockera.

    Fick meddelande om att dom var tacksamma om en Jag anmälde. Han var anmäld innan. Så han åker ut forumet.

    Men ja nej väckte mina rädslor och negativa tankar.

    Får se om jag blir stabilare kanske jag försöker igen.

    Skilsmässan är nog snart klar inom en månad.

    Vi får inte tag på mitt ex. Min svåger kommer prata med honom.

    Hmm usch vilken ful skilsmässa.

    Ja. Usch ja jag står på mej själv. Lär mej lite också om att förstå män bättre. Jag är så rosa säger jag.

    Var på en dejt till. Han tycker jag om mycket. Men. Ja är osäker bara. Jag vet inte han är typiskt manlig. Ja men jag tycker om honom. Behöver bara lite mer bekräftelse ifrån honom.

    Jag oroar ju mej för mycket. Jag tycker om riktiga män.

    Jag hoppas jag kan lära mej hitta mina akilleshäl, (ömma punkter där jag får starka reaktioner).

    Försöker vara realist. Och möta honom på en rimlig nivå.

    Jäkla skit. Ja han är verkligen bra. Men det är ju tidigt. Tar ju tid att lära känna en människa. Och ja jag är ju inte så stark. Men hjälp han är jättemysig. Vill släppa fram alla vara a mysiga underbara känslor och inte tvivla.

    Trådstartaren

    Ja lyssnar på människor. En kvinna jag träffa på för ett år sedan. Var nydumpad. Han hade varit elak mot henne. Kastat tofflor efter henne och allt möjligt.

    Han träffade en ny. Men han behandla henne på samma vis som den första kvinnan.

    Den andra kvinnan fick med honom till psykolog för att bedöma honom. Han hade diagnoser. Det var han inte kvinnorna.

    Intressant. Vilken lättnad det var för kvinnorna.

    Trådstartaren

    Hittat mej själv nu varför jag attraheras av vissa män. Äntligen hittat mej själv i det. Vet i tusan om det hjälper mej.

    Det är män som jag har känslor av trygghet i.

    Mitt ex var när vi träffades jordbruksarbetare som anställd.

    Min pappa var lantbrukare.

    Min ja usch wordfeudvän är ambulanssjukskötare.

    Var en trygghet för mej för mamma mådde så dåligt.

    Träffat en till. Med finskt påbrå.

    När jag växte upp hade vi en yngling hos oss, som var finsk.

    I det stora hela var min barndom trygg.

    Men sömnbristen har gjort att min hjärna inte har orkat sortera.

    Tyvärr gick det inte så bra.

    Hmm ska gå på en föreställning om rädslor.

    Jag mår bättre det gör jag. Men är skör.

    Börjar prioretera vad som är bra för mej.

    Skilsmässan är klar. Bara bodelning kvar. Tufft också ett avslut. Väldigt många känslor i det. Men vet att det är bäst så.

    Har slutat på stället där jag arbetstränat. Har hittat ett nytt. Har mycket energi och ork.

    Så det stället jag var på var för lugnt.

    Tränar promenerar mycket. Är lugnare sover bra för det mesta. Men tyvärr går det inte dejta. För mycket känslor att sortera. Kan inte göra så mot mej själv.

    Gjorde faktiskt en samhällsprotest. Tände grav ljus vid försäkringskassan. Ja det finns många och stora samhällsproblem. Många. Ja jag är realist det är jag. En psykolog sa till mej du måste våga drömma och fantisera. Men nej för mej är det inte nyttigt. Jag kan inte tillåta mej själv att drömma och fantisera om en ny man.

    Trådstartaren

    Bytat ställe att arbetsträna på. Nytt men en helt annan känsla.

    Hmm här är bättre arbetsuppgifter som kan passa i verkliga arbetslivet. Samtidigt förståelse för mitt mående.

    Blev en knasdans i glädje.

    Har varit i en dipp. Hmm men det har ramlat in lite i min skalle som har jag har fått ett större helhetstänk på dom djupa funderingar jag har om ja ett stort och tungt ämne, me too.

    Hmm det finns riktiga män som tar i dom här frågorna på ett mycket bra sätt. Läste en artikel skrivet av en ganska så ung manlig journalist.

    Finns modeller om det ämnet också. Våldets pyramid.

    Kände en stark bekräftelse i min oro som jag inte visste om den var obefogad.

    Skilsmässan klar. Kände faktiskt bara befrielse.

    Hmm nu för tiden sover jag bra. Har märkt att jag mår bättre och tål stress bättre.

    Min svåra svåra yrsel är borta. Vilket tyder på att även hjärnan läker.

    Men mina relationer till mina barn är riktigt dålig.

    Hmm svag förhoppning om en liten ljusning.

    Har haft lite nya aktiviteter. Ja jag får se. Skönt att kunna sova och koppla av.

    Mediterar och yoga stor hjälp för läkning.

    Har varit i kyrkan. Finner ro och frid där.

    Behöver fortfarande mer stabilitet i mej själv. Men skönt med fina insikter där jag förstår mej själv bättre.

    Avatar

    Ja det ser ut som du har löst många av dina bekymmer – du har tagit stora kliv mot ett helande jämfört med när du började att skriva här – härlig läsning.

    Relationer som gått sönder tar tid att bygga upp men det finns hopp – det går att bygga upp om man bara låter det ta tid .

    Det känns som du börjar förstå dig själv mer nu

    kram från din cybervän

    Trådstartaren

    Mår siså där. Mina relationer till mina barn är kass.

    Men har funnit en slags ro i mej själv och fått bort mycket ångest.

    Ja mitt arbete med yoga och andningsövningar har resulterat i aktivt kundalini. Nya kunskaper.

    Är lugn i det också. Är så stark och rörlig i min kropp har aldrig känt så förut.

    Nya känslor i mej. En härlig känsla av självförtroende.

    Fått ihop löpningen bättre.

    Känslan är att jag vill utmana mej själv. Jag är ingen superyogare men jag klarar av en del svårare positioner och kan slappna av i dom.

    Min andning har aldrig varit så bra.

    Men är tyvärr dämpad i humöret pga mina problem.

    Tänk om dom mina flickor kunde se det och bli glada för min skull.

     

    Avatar

    Hej, jag yogar oxå, här hemma.  Det är skönt och jag kan oxå en del svårare positioner trots min mkt ömmande, svaga kropp! jag har mkt smärtor i kroppen som inte försvinner av motion och rörelse. Rör mig ca två tim per dag. Men utan rörelse får jag ångest, så jag försöker ändå.Har du någon vän att prata med? Det kanske blir lättare då när du saknar barnen?

    Trådstartaren

    Hej.

    Bra att du kämpar då.

    Nej har ingen att prata med. Nej. Hmm hade börjat må jättebra. Men mår sämre igen. Tråkigt.

    Avatar

    Vad är det som gör att du mår dåligt just nu? Det låter som att du är väldigt aktiv, går på olika aktiviteter, arbetsträning osv av vad jag har läst här. Träffar du inga trevliga människor där som du kan umgås med?Jag mår oxå dåligt främst för att jag är så ensam nu när min partner och jag tagit en paus. Kunde inte föreställa mig hur jobbigt det skulle vara. Ensam varje helg.Förut var jag oxå ensam för han jobbade eller hade barn. Men då sågs vi iaf ett par helger i månaden…nu är det ingenting. Har inget att se fram emot. Är även ensam hela julhelgen..

    Trådstartaren

    Hmm har ju skilt mej. Hmm strula med en man.

    Men han ville bara ha sex och prata på ett sätt som jag inte kan. Han fantisera så mycket. Och prat på ett sätt som var så konstigt.

    Vågar aldrig träffa någon ny.

    Avatar

    Ja det är trist med män som gör så. Har oxå haft kontakt med män på nätet och det är inte lätt att hitta någon som är nyfiken på vem man är, det är mest sexprat tyvärr 🙁

Visar 12 inlägg - 1,189 till 1,200 (av 1,216 totalt)
1,215

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.