Hem > Forum > Närstående > Alkhol.

Alkhol.

Visar 4 inlägg - 1,201 till 1,204 (av 1,204 totalt)
1,203
  • Trådstartaren

Tack känns bättre. Har trots allt även om jag mår dåligt. Är det bättre än förra året.

Trådstartaren

Hej.

Har börjat dejta en ny man. Och han är bra. Är så van att ja umgås med människor som är destruktiva. Och nu när jag träffar på bra och snäll man som ja är liksom bara bra och sund. Så ja inget motstånd bara lätt. Så hmm är nytt. Måste lära mej att tillåta mej själv att tro på att jag också får ha det bra. Släppa allt gammalt och våga lita på framtiden och tillåta mej själv att ha det bra.

Just nu träffar jag bra och snälla fina människor. Hmm nytt måste ja vad underbart.

Förstår inte på mej själv just nu tänker på dom som gjort mej illa. Varför gör jag det. Finns ju bra människor. Tänk om jag också kan få det bra.

Oj vad långt du kommit! Grattis till den nya relationen och hoppas den ger dig kraft och tillit.

Kram från din vän i Cybern

Kul att saker börjar se bra ut för dig. Det kan låta konstigt, men när man är van att må dåligt, då kan det vara en konstig känsla när man plötsligt känner lycka eller positiva saker. Jag vet att jag själv har svårt att klara av positiva perioder. Det är så ovant så jag vet inte hur jag ska bete’ mig.

Visar 4 inlägg - 1,201 till 1,204 (av 1,204 totalt)
1,203

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.