Skapade svar

Visar 12 inlägg - 1,681 till 1,692 (av 5,637 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?

    Jo, och den springer ju liksom inte iväg.

    Här blev det att jag fick spanat läget för den där bild-skärms-foten jag köpte (plockat isär, och gjort rent), och den nittontummaren som följde med (ingen höjdare, precis (men, det var ju foten jag ville ha)), under kvällen igår och under förmiddagen idag. Men, mer har det inte blivit.

    Ja, sådant där är häftigt 🙂 . Och häftigt att du kunde ta dig upp dit.

    Ska gå ned till källarskrubben med lite grejer. Har lite svårt att sitta still, trots allt.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Trevligt 🙂 .  Och jo, det kan jag tänka mig, att det blir en litet speciell stämning på ett sådant ställe.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Hemma igen, sedan ett litet tag. Och det blev ett så mycket mer kringflackande än vad jag trodde, eller tänkte.

    Nej, NAS’en ligger kvar där på mekbordet, fortfarande.

    Kom ni iväg till huset?

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jo, några då och då.

    Ja, det där med att få duschat…

    Försökte att dona med lite smått under kvällen igår, och så även idag. Men det går inget vidare. Och det blir nog att jag ger mig ut en sväng igen på cykeln, om ett mindre tag.

    Hoppas ni kommer iväg till det där huset.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jo, det där är ju faktiskt mer eller mindre ett måste att få fixat med tysta fläktar. Men, så jäddra synd att de skall vara såpass dyra. Speciellt om man vill ha sådana som det förmodat är mer av kvalitet i.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Go Mörra 🙂

    Här är det på sätt och vis samma sak, med trötthet och att röra sig.

    Jo, jag fick också det där mailet idag. Men nej, ingen höjning för mig heller. Men, precis som du säger, jag är också glad över höjningen vi fick i Januari.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jo, jag hade nog testat, med uttagen där på moderkortet.

    Natti Natti 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?

    Ja, en fläkt därbak också, är en god idé. Sen kanske det är läge för en sådan där fläkt-kontroller som du har köpt 🙂

    Jo, Works 🙂

    Jäddra folk att ringa så på dörrklockan, och på nätterna. Och det gjorde du helt rätt i som fixade bort funktionen för den; eller rättare, det var ju mer eller mindre ett måste.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jättebra, med ett gäng sånna program att prova och liksom kolla läget för hur det känns. Och jo, så väldigt värdefullt sådant är.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Tackar 🙂 , kul att se. Barnsligt eller inte, jag vet inte. Men jag tycker det är skitbra med sådant som får en att skingra tankar, och rikta fokus lite åt annat håll (så länge det såklart handar om harmlösa saker). Och i så fall, så är ju Doom något väldigt bra 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?

    Det låter bra. Och precis, jag tänkte det också, att det kan handla om AVG.

    Tack så mycket 🙂 . Men det är nog mer så att jag istället skulle vilja hålla mig hemma. Och det är heller inte speciellt lustfyllt det där kringflackandet. Men, det blir bara för mycket med ljud/vibrationer och tjut i öronen, tillsammans med känslor och tankar. Och på senare tid är det som om jag har fått svårare för det. Imorron dock, ska jag försöka hålla mig här inne och få fixat med lite som ligger på hög.

    Det låter också bra, att det är planerat en tur till det där huset imorron.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Hemma igen, sedan ett litet tag. Höll på att ge mig iväg igen, och flacka ikring. Men lyckades övertala mig att hålla mig till planen. Och jag fick handlat lite. Har fått plockat in det jag handat i kylen, och småplockat lite smått i övrigt.

    Hur går det med datorn (det låter lite oroväckande att den fryser)?

Visar 12 inlägg - 1,681 till 1,692 (av 5,637 totalt)
0