Skapade svar

Visar 12 inlägg - 1,693 till 1,704 (av 5,637 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?

    Håller på här och gör mig i ordning för att ge mig ut en sväng på cykeln. Men idag får det inte bli något kringflackande. Måste få handlat lite, vilket jag inte får när jag flackar ikring. Är hemma igen om några timmar.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Ajdå; ja, så typiskt. Och jo, den nyckeln är en mycket god idé att ta vara på.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Det var bra. Och jo, det var länge sedan jag också testade de där online-scannrarna. Men det är också mycket på grund av att det inte gått att ställa in att det inte skall åtgärdas automatiskt det som eventuellt hittas; sådant där vill jag liksom bestämma själv, speciellt när det gäller exempelvis som en aktiverare till W7. Sådant där gick förut, att bocka för och bestämma, för länge sedan, och då var det ESET’s online-scanner jag använde mig av ganska så ofta.

    Ja, jag sitter också kvar här i morgonrocken, kan man säga 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jo, fy tusan för de där planen. Det borde absolut inte vara tillåtet, att flyga sådär över tätbefolkade områden och såpass lågt. Speciellt inte i dessa tider, då det vad jag förstår kan oroa många.

    Ah, så dumt. Men kanske att du skulle försöka med ” F-Secure Online Scanner “, eller ” ESET Online Scanner “, till att börja med och så att du inte riskerar som exempelvis din NAS.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Det var synd. Och jo, lite hög temperatur. Kanske att du skulle spana lite närmre med en ficklampa på kylaren, för att se om där är någon ansamling av damm.

    Jo, förhoppningsvis att det blir bättre med en ny fläkt, till NAS’en. Kan inte mycket om sådant där, men jag antar att det pulserande varvtalet skulle kunna vara på grund av en förmodat dålig och gammal fläkt.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Nejdå, det är bara en. Och egentligen är det ganska så tyst. Eller rättare sagt, det blev ganska så tyst efter det att jag fick dit fläktmotståndet. Men ändå, det där pulserande ljudet är det något i som liksom stör.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jo, hoppas det, att det går att justera varvtalet. Du får gärna tala om sen hur det gick.

    Apropå fläktar, så blev det att jag plockade ned min NAS igen för några dagar sedan, för att testa med andra fläktar. Då det ändå, trots fläktmotståndet, blev lite av enerverande ljud från det där pulserande varvtalet. Men, NAS’en har förblivit liggandes nedplockad; kanske att jag kommer mig för senare, och kollar med några fläktar.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Go Mörra 🙂

    Har nyligen satt mig här igen. Har sovit ganska så länge, med några kortare tillvakningar.

    Det där låter bra, att XP är nyinstallerat. Då är det nog som du säger, ganska så liten chans att det ligger något skräp. Och jo, det där justerandet med fläktar och ljud, som så ofta måste till, det känner jag igen så väl.

    Jo, vid tillfället är det lugnare. Tackar som frågar.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Utifall du inte tänker på det, så försök att få kollat om där är några virus eller annat sådant, innan du kopplar den till NAS’en. Är nästan säker på att du redan tänkt på det, men som sagt utifall.

    Natti Natti 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?

    Hemma igen, sedan ett litet tag. Det blev ett ovanligt långt kringkuskande idag (fem mil).

    Det var jätteroligt att höra 🙂 , att datorn fungerade och att det dessutom var ett fungerande XP.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jo, det hade varit skönt att kunna göra. Men ljudet/vibrationerna är allt för påtagliga, och tjuten (flera höga frekvenser) i öronen. Och, det är långt ifrån några trevliga tankar och känslor inuti, som för att kunna få ro.

    Hoppas du prickar in bussen så där bra.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Go Mörra 🙂

    Nä, nä, och nä 🙂

    Det låter lite kul med en sväng till Rusta. Hoppas allt går bra.

Visar 12 inlägg - 1,693 till 1,704 (av 5,637 totalt)
0