Skapade svar

Visar 12 inlägg - 1,669 till 1,680 (av 5,637 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?

    Ah, så dumt jag läser. Jag fick för mig att du hade igång en nytt system. Men, nu när jag spanar närmare, så skrev du ju att du hade fått hem en annan P4’a, men att det var den nyligen hämtade datorn du satt och lyssnade på oljudet från. Ursäkta mig 🙂 . Men, nu förstår jag. Och jo, en del i taget, det blir bra. Gott också med en inkommande diskettstation.

    som svar på: Passar Jag in här?

    He he 🙂 , det lät lite roligt det där, att du sitter där och lyssnar på oljudet från P4’an. Denna P4, har du nämnt något om den tidigare, eller är det ett nyligen gjort inköp?

    som svar på: Passar Jag in här?

    Hej 🙂

    Ja, usch, det är lite otäckt det där, när man inte vet vad det handlar om och om det är en blockering där det faktiskt finns något hot bakom. Men kanske att det handlar om någon slags reklam i mailen som “ringer hem”, och som SharewareOnSale nyligen har börjat att använda sig av. Och jo, det är en god idé att vara väl så vaksam när det gäller sådant. Här hos mig är det dock inget sådant, när det gäller de dagliga mailen från SharewareOnSale. Fast jag har ju Avast, och jag har också fixat i Thunderbird att ingen reklam med mera skall visas eller tas med.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Hemma igen. Lyckades övertala mig att avbryta kringflackandet och handla lite istället, och sen ta mig hem igen. Ska nu ta och få fixat med lite smått med omstuvningar, här uppe och nere i källarskrubben.

    Hur går det för dig?

    som svar på: Passar Jag in här?

    Det blir att jag ger mig iväg här en sväng igen, på cykeln. Hade återigen tänkt att låta bli, men det gick inte. Men imorron, hoppas jag att det går bättre. Är hemma igen om ett par timmar (är tanken i alla fall).

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jag förstår, det är mycket annat som måste fixas med. Och precis, du har ju faktiskt varit iväg och handlat idag, vilket egentligen är en ganska stor sak.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jo, det där fästet är mycket käckt. Sen följde det med en annan variant av bordsfäste också, där man istället kan välja att borra ett hål genom bordet och dra fast stativet med. Och, precis, slippa att borra i väggarna är bra (det är egentligen något jag slutat med för länge sedan här i lägenheten då jag så ofta har misslyckats; har kommit en liten bit och det känns till en början bra, men rätt vad det är så har jag stött på förmodat armering eller stenar och det tar bara stopp med att komma djupare).

    Jodå, lite blir det gjort, i alla fall 🙂

    Hur går det för dig, plockar du med något idag?

    som svar på: Passar Jag in här?

    Ja, alltså, trehundra kronor det blir det ju ganska så lätt numera när man handlar. Och då är det heller inte mycket man har köpt. Hemskt, faktiskt. Nåväl 🙂

    Här är två bilder som jag fixade med under gårdagen då jag testade skärmen som stativet följde med: Stativet – OvansidaStativet – Undersida ;

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jo, det är lite slags otäckt att allt sådant där smått man köper kostar så mycket. Eller när man handlar som inne på Ica (så ofta som jag tänker “Hur är det möjligt, med det lilla jag köpte”, men så räknar jag på kvittot och det stämmer lite sådär konstigt nog). Och jo, det kan jag tänka mig att det var ganska så folktomt och gött.

    Ja, fy tusan, när skiten sätter igång igen. Här är det också lite så.

    Jodå, skärmfästet har jag fått fixat klart med. Skulle du vilja se en bild på det?

    som svar på: Passar Jag in här?

    Ja, sådant är viktigt, och jag förstår så väl. Hoppas allt går bra.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Go Mörra 🙂

    Det där lät inget vidare.

    Nja, en bit ifrån. Och här är det också lite det där med att känna sig som en dö sill.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jo, så är det. Det är två stycken varianter av metallplattor att använda sig av när man monterar en skärm, och dessa metallplattor har då två varianter av fyra förmodat standardiserade hål.

    Hörs imorron. Natti Natti 🙂

Visar 12 inlägg - 1,669 till 1,680 (av 5,637 totalt)
0