Skapade svar

Visar 12 inlägg - 1,249 till 1,260 (av 5,637 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?

    Jo, jag förstår. Försök att ta det så lugnt du kan, i alla fall. Liksom gå lugnt, och rör dig lugnt.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Ja just det, det har jag liksom glömt av, att du ju har de där marodörerna där ute. Och jo, hoppas de ger sig snart, och hoppas innerligt att de inte får för sig att jobba under helgen.

    Det var synd med tangentbordet. Och det där med bredden är en sådan sak som jag också skulle kunna missa, eller rättare sagt kunna missa ganska så lätt.

    Får be lite om ursäkt, att jag är lite tråkig att samtala med. Men du förstår, det är änna ett jäddra ljud i öronen, och ljudet/vibrationerna här i lägenheten är mycket påtaglliga. Och jag är så slags tung i huvudet.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Det låter bra. Det är inget vidare det där när det regnar när man hämtar ett paket. Här är det markerat med ett mörkt moln med en regndroppe hos SMHI från klockan två, och det ser ut att stämma när jag spanar ut (mörkare moln på ingång). Det blåser här också, men inte så mycket verkar det som.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jo, faktiskt, jag har precis fått hem de två pdf-dokument som fanns där på support-sidan, varav en var en “User Manual”. Och där fanns också det där setup-programmet som var på den sidan du hittade igår. Håller just nu på att lägga det jag hämtat i mappen för Stora. Men det blir nog inte att jag donar något speciellt vid tillfället. Det blir nog en tur på cykeln, sen om ett tag, istället.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jo, det kommer jag ihåg för ett längre tag sedan, att du inte var så pigg på de där plast-vredena. Och faktiskt, de är hyggligt bökiga att ha att göra med.

    Jo, ta med dig ett paraply för säkerhets skull.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jaha, det var så det var, att de skulle ha fläkten/kylaren. Har tänkt att fråga dig flera gånger hur det gick med datorn hos de där datorfixarna, men har glömt av det lika många gånger. Å andra sidan, så har du förmodligen förklarat det, men jag har glömt av eller inte fattat. Men, nu vet jag 🙂

    Glöm inte att ta med dig ett paraply, sen och utifall.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jag förstår. Hoppas allt går bra.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Ja, tusan, det förstår jag, när du nu för den delen också blev såpass störd inatt (på grund av paketet). Och ja just det, du skulle hjälpa henne att få hem ett paket idag.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jaha, det var processorkylaren som kom 🙂 . Och, så där hade jag också lätt kunnat göra, att blanda ihop lite smått när det är en del grejer på gång.

    Nä, det är inget vidare, tyvärr. Tackar som frågar. Är ganska så slags nedstämd (vilket såklart liksom innefattar en massa). Är också trött och tung.

    Hur känner du dig?

    som svar på: Passar Jag in här?

    Go Mörra 🙂

    Det var bra att budet kunde fixa med paketet i postlådan. Men det borde ju verkligen ha talats om, att de hade den möjligheten om det nu fanns sådana lådor i svalen. Jag hade också varit lite som på spänn, om jag hade sett för mig att någon skulle ringa på dörren mitt i natten någon gång. Nå, gott att du fick kortet, och att det lades i postlådan.

    Det blev inte att jag donade något mer med Stora under gårdagen. Men det blir nog att jag spanar lite närmare om ett tag, och efter det att jag fått hem dokumentation (främst en “User Manual”).

    som svar på: Passar Jag in här?

    Nejdå, jag tänkte ta det imorron 🙂

    Jo, och hoppas innerligt att det blir en så bra tid som möjligt som paketet kommer.

    Ursäkta ett sent svar, förresten. Förstår att du lagt dig nu. Natti Natti 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jo, förhoppningsvis 🙂

    Ja, precis, så jäddra dumt.

Visar 12 inlägg - 1,249 till 1,260 (av 5,637 totalt)
0