Skapade svar

Visar 12 inlägg - 1,261 till 1,272 (av 1,721 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?

Det där är egentligen en ganska så speciell dag, födelsedagen. Och alla känner väl olika inför den. För min del har den kommit att bli en ganska så ledsam och sorgsen dag. Kanske är det så även för dig. Men ändå… Grattis på födelsedagen!

som svar på: Passar Jag in här?

God Morgon.

Det är alltså din födelsedag idag?

Jo, en del hackigt. Känner mig mycket trött, nästan vimmelkantig.

Det låter gott. Och det låter bra, med medicinen.

Jo, så måste det nog ha varit, med Blåkulla och djävulen 🙂

Hej hej 🙂

Det var egentligen lite för varmt för mig också, idag. Men den där känslan jag hade när jag vaknade, sade något helt annat (fly, liksom (vilket låter lite konstigt och dumt, antar jag (dock, ett slags faktum))).

Jo, det är nog väldigt många som varit ute vid havet, och dylikt.

Ursäkta en alldeles för sen respons!

Lade mig igen vid halv-ett, efter att jag ätit. Sov sen ända till halv-fyra. Hade en ganska så stark känsla av obehag, liksom. Gav mig ut, på cykeln. Tog mig till brofästet, med en glass. Satt där sen ett längre tag, där det också var ganska så svalt. Puttrade sen hemåt.

Sitter här igen, med kaffe.

God Morgon.

Har nyss satt mig här, igen. Dricker kaffet. Somnade ganska så sent (vid två-tiden). Har sovit ganska så mycket. Men, ändå, så trött. Ljudet/vibrationerna här i lägenheten är en del aktiva, och tjutet i öronen.

Jo, tyvärr, om man säger, det verkar bli en sådan där varm dag idag. Har också fönstren stängda här.

Ja, jag känner igen det där, med dammsugaren. Min står fortfarande i hallen, sedan jag började för några dagar sedan, i väntan på att jag skall fortsätta.

Har inget emot ungar, såklart. Men, jag förstår, att det var svårt att somna.

Jag förstår. Och kul att höra att hon sitter där och lyssnar, på Spotify.

Jo, de är ju det, egentligen lite för dyra de där glass-byttorna.

Så jättebra att du hjälper henne. Så värdefullt det måste vara, för henne. Det är ju liksom en sak att ha en smartphone, mest för att tala i. Men att få appar och dylikt på plats, det kan nog vara något helt annat, och väldigt bökigt, om man är lite äldre.

Nej, det blev inget med det, ingen tårta, lite så där tyvärr. Minns att jag snuddade vid tanken innan jag gav mig iväg förut in till affären på cykeln. Men sen återkom den inte. Å andra sidan, så vet jag sedan tidigare att de där tårtorna kostar en del. Och jag har ju köpt en hel del av halv-liters-glass-byttor under senare tid, vilket har kostat en del. Och, jag har en känsla av att jag får hålla upp lite med utläggen. Denna känsla som förmodligen hjälpte till att hålla tanken på tårtan borta. Å en tredje sida, så är det heller inget direkt lockande att äta något överhuvudtaget, som det är här ibland. Och det är nästan lite så nu att jag måste tvinga i mig mat. Men, kanske att jag köper en tårta sen när läget förhoppningsvis blir lite bättre.

Det var roligt att höra 🙂 Och, så trevligt.

Ja, fem stycken, det är ganska så lagom det.

Åh, så gott 🙂 Fasen om inte jag också skulle ta och köpa mig en. Får se sen, när jag vaknar till här igen, och sen tar mig in till affären.

Har nyss fixat med käk (korv och potatis).

Vad ska du äta för middag idag?

Det låter bra 🙂

Visar 12 inlägg - 1,261 till 1,272 (av 1,721 totalt)
0