Skapade svar

Visar 12 inlägg - 2,509 till 2,520 (av 5,693 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Får se vad Jag får råd med framöver. Nya datorn är prioritet nr:1. 🙂

    Det verkar inte som om det kommer någon W10 22H1, H2 osv. Utan att det är vanliga uppdateringar nu istället. Det blir mycket om man ska hålla på med det tills år 2025. Så man får spara dom uppdateringarna med. Men det kan man vänta med tills den sista uppdateringen kommer då.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Men det var ju det Jag sa från början. 🙂 Jag länkade till och med till den versionen av Windows 10. Du skulle ha lyssnat på mig. Men grattis i alla fall. 🙂

    Jag behöver göra om en del papper till pdf format ibland. Så Jag kanske skaffar mig en skrivare Jag med. Men det blir inte nu. Inget prioriterat.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Ja, det händer att man vill lämna ett negativt omdöme på Tradera. Men oftast upptäcker man felet efter att man lämnat ett positivt omdöme.

    Det kanske är värt att köpa en helt ny skrivare? Om du har mycket att skriva ut? Annars får du göra som Jag och skriva ut på biblioteket. Men du hade inget sådant i närheten nä.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Vad synd att det blev bortkastade pengar med skrivaren. Men det är sådant som händer. Gissar på att du har fler skrivare på lagret?

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Småplockat lite? Det betyder att du har kopplat 30 meters nätverkskablar eller något va? 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Fick klätt mig vid 14:00 tiden. 🙂 Öhh 🙂 Fick en kopp kaffe hos tanten. Och nu sitter Jag här igen.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Men Jag får ju mina 50 lappar. Det enda med det är att man blir sittandes.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Du kanske hittar någon dator när du är ute om du har tur? 🙂

    Ingen glass idag. Har för lite pengar. Måste klara mig till lön.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Sitta under bron och äta glass? 🙂

    Jag har handlat lite frysvaror i veckan, men Jag glömde glassen.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Fyller i enkäter mellan varven och nu har Jag nog strax en mogen 50 lapp igen. 🙂 Har inte kommit ur morgonrocken idag. Fastnar bara med laptopen hela tiden.

    Mår du bra idag? 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag skulle ha ätit allt utom dom gröna ärtorna. Det är något Jag har fått för mig sedan Jag var barn, att aldrig smaka på ärtorna. Tycker inte dom ser goda ut. 🙂 Jag får någon slags avsmak.

    Jag har inte varit i duschen ännu. Kanske ska strunta i det idag. Och den där med yrseln går bra så länge Jag håller mig hemma.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Blev visst liggandes en stund. Men kunde inte somna. Det känns lite bättre nu i alla fall.

Visar 12 inlägg - 2,509 till 2,520 (av 5,693 totalt)
0