Skapade svar

Visar 12 inlägg - 2,521 till 2,532 (av 5,693 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Nä, Jag minns inte. Hade dom inte så länge heller.

    Jag ska bara vila i 30 min. Känner att Jag behöver det.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Den var bensindriven. Tror det var en 300 från 70 talet. Jag hade två likadana. Den andra fick Jag sålt för 5000 kr. 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Det är bra att du har ett problem mindre nu och slipper fundera på var du ska göra av bilen. 🙂

    Jag hade en Mercedes en gång för länge sedan som blev stulen. Jag brydde mig inte om att göra någon anmälan. Var bara glad att den var borta. Och Jag har aldrig hört något om den senare. Det var för ca 30 år sedan. Den var avställd. Stod och rostade på en parkering. Och Jag blev av med den utan att göra någonting. 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂

    Jag sitter här i tystnaden och myser med ett glas c-vitamin brus citron. Vaknade för tidigt. Kan inte somna om. Får se hur det blir sedan när timmarna går.

    Hoppas du känner dig fortsatt lättad? 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Ursäkta sent svar, men boendestödet var precis här.

    Du kanske kan se det som om du har en börda mindre nu som tynger dig? Det kanske lättar upp lite om några dagar?

    Nu vill Jag sova. Natti Natti 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Vågar Jag säga grattis till försäljningen? 🙂 Eller det kanske är minnen från bilen du har? Du slipper i alla fall problemet med den nu.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Låt den vara en stund. Det kommer en ny dag imorgon. Då kanske du får någon bättre tanke kring det hela. Jag menar att vissa dagar kan allt gå åt skogen. Men det kan inte regna varje dag. 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Att den inte tar emot papper…. Jävligt synd. Om du har det tråkigt någon dag kan du ju försöka att plocka isär den och sedan sätta i hopa den för att se om det går. Det är ju inte mer att förlora på det, tänker Jag.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Vad synd då 🙁 Och det är inget som går att fixa? Nä, det blir nog inte så lätt.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag gissar på att du skriver ut för fulla muggar nu? 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Det finns tre olika second hand butiker här vad Jag kan komma på nu. Det finns säker fler men inte på rimligt avstånd.

    Håller på att rafsa i hop lite pdf dokument till fondmedlen Jag ska söka nu. Kanske man kan få ett litet bidrag? 🙂

    Ska ta mig en cigg innan boendestödet kommer. Hör av mig i eftermiddag. 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Vi hade containern här i början på veckan. Kollade där men hittade inget den här gången. Den brukar stå där en gång i månaden, så det är länge tills nästa gång. Ska se i nästa vecka om Jag får tid att gå in på second hand butikerna och kolla läget.

    Nu väntar Jag på boendestödet. 🙂

Visar 12 inlägg - 2,521 till 2,532 (av 5,693 totalt)
0