Skapade svar

Visar 12 inlägg - 2,449 till 2,460 (av 5,693 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Go Mörra 🙂

    Funkar skärmen?

    Jag ska duscha nu och sedan iväg. Har sovit hyfsat men inte helt bra.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Ja, hoppas den funkar 🙂

    Går och lägger mig om en stund. Och vaknar förhoppningsvis i god tid innan besöket på sjukhuset.

    Natti Natti 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Det var mikropopcorn. Jag har ätit upp hela påsen nu och det var gött. 🙂 Men det luktar popcorn i hela lägenheten nu. Skulle haft lite glass också. Får se vad Jag får med mig från affären imorgon. Ska ju hämta mediciner, så Jag är tvungen att gå ut. Men vad dom smyghöjer priserna på mat. Det blir dyrare för varje vecka.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Då är inte det så bra packat nä. Tradera special. 🙂 Ibland får man hålla på som en arkeolog när man packar upp. Försiktigt så inget går sönder eller hamnar bland skräpet.

    Nu ska Jag värma en påse popcorn i mikron. 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Det värsta som finns nästan, är paketeringen från säljare på Tradera. Brukar vara en jävla massa tejp och papper i flera lager. Nästan omöjligt att öppna. Det var “varmpratet” 🙂 Hur är det med skärmen? Är den lika svårt paketerad?

    Jag har fixat ett nytt pdf-dokument, redo att skickas så fort Jag får höra att det var fel på det förra. Det var ju lönen. Kanske en mindre viktig detalj?

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Så gött att du fick hem skärmen. 🙂

    Fick ju en 50 lapp i fredags. Och idag var det dags igen. Hade fått in två 50 lappar till idag. 🙂 Skrev ansökan men råkade göra fel med en fil. Det blev en kass webbsida i stället för ett pdf-dokument, som Jag upptäckte efteråt. Får hoppas dom hör av sig angående den saknade uppgiften. Annars får Jag väl skriva en ny.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Hoppas du håller dig torr. 🙂 Och att det blir bra med skärmen.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag har fått i mig körvarna nu. Ska börja med ett foto av skatteverket papper.

    Det var nog ett litet uppehåll i regnandet Jag hade här. Hoppas det slutar snart så du kan hämta ditt paket.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag har inte fått i mig någon mat ännu, men “slöfocken” är på gång. 🙂

    Blir det väder för att hämta paketet tro? Här var solen framme ett ögonblick för en stund sedan.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Ööh 🙂 Jag var tvungen att klä mig, för posten var här. Fick ett brev från skatteverket som Jag behöver för att söka fondmedel. Så nu finns det ingen anledning att slöa. Ska se om Jag får iväg en ansökan idag. 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Annars får du vänta tills imorgon.

    Jag sitter i morgonrocken ännu. 🙂 Ööh 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Falukorv med glass 🙂 🙂 Nä men korv med bröd.

    Tror vädret blir bättre under eftermiddagen.

Visar 12 inlägg - 2,449 till 2,460 (av 5,693 totalt)
0