Skapade svar

Visar 12 inlägg - 2,437 till 2,448 (av 5,693 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Du löser det nog 🙂 Kanske det här är något för dig?

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Fick du någon ordning på oljudet från dom små fläktarna?

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag hade programmet i datorn och det visade inget fel. Och det var vid det tillfället som ssd disken gick sönder. Så det var inget där som detekterade att någon hårddisk skulle vara dålig.

    Men Jag har hur mycket jobb som helst med datorerna, som Jag fixar med ibland. 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Det låter ju bra att du får en räkning mindre. Då kan du köpa fler switchar. 🙂 🙂 🙂 Och så bra att du fick det gjort.

    Jag har kommit ur morgonrocken nu och klätt mig. Men det verkar inte hända så mycket mer här ännu.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Tror Jag förstår hur illa du mår. Det är jobbigt när man har sovit dåligt.

    Jag har inte kommit mig ut ännu. Sitter kvar i morgonrocken. Boendestödet kommer kl 13:00, tror Jag. Får se om Jag kommer mig ut efter det. Ööh 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂

    Jag sov ända tills kl 8:00 ca. Ööh 🙂 Det var riktigt gött att få sova ut.

    Hur e läget? 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Det är ett helt gäng i lägenheten ovanför. Får hoppas Jag kan sova. Har fixat med morgonkaffet så det är bara att trycka på knappen.

    Natti Natti 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Boendestödet ringde och blev därför borta en stund.

    Jag brukar också ge bra betyg. Men ofta innan Jag kollar varan. Så ibland blir det helt fel.

    Ska ta en kvälls-cigg i lugn och ro 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Fan vad synd då. Men det blir väl inget bra betyg där på Tradera?

    Jag kan bara beklaga.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Vad konstigt. Det felet har Jag aldrig hört om förut. Har du rätt upplösning?

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Den vanligaste orsaken till att ansökan underkänns är att det saknas uppgifter, läste Jag. Så Jag gjorde en ny ansökan förut med rätt dokument. Handläggningstiden är en månad, står det. Så nu är det gjort. 🙂

    Får se om Jag orkar dra ner en sväng på förmiddagen imorgon och köpa glass. 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Hemma igen. Är helt slut efter bärandet och dom långa promenaderna. Men nu kan Jag ta det lugnt en stund. Glömde att köpa glass.

Visar 12 inlägg - 2,437 till 2,448 (av 5,693 totalt)
0