Skapade svar

Visar 12 inlägg - 2,461 till 2,472 (av 5,693 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Det kan ta flera år innan Jag har en sådan skärm. Men till den nya datorn. 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag hade en skärm med den upplösningen för längesedan. Det var en Philips. Men sedan bytte Jag upp mig till 1920×1080. Alltså en vanlig full hd. Och snart ska Jag byta upp mig till 3840×2160. 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Det ser ut att vara en ganska gammal skärm, men det var ju inte så mycket pengar. Hoppas den fungerar? Men Jag gissar på att du plockar isär den först? 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Nu har Jag fått i mig en tallrik gröt. Känner mig slapp i kroppen efter nattens sömn. Och som en lättnad efter dom senaste nätternas dåliga sömn. 🙂

    Tradera? Vad är det för sida? 🙂 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Du är tidig med att börja greja. 🙂 Själv har Jag inte ens kommit igång med frukosten. Blir nog sittandes i morgonrocken ett bra tag till.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂

    Hur e läget?

    Jag fick sova till slut. Vaknade vid 7:00 tiden.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Det gick inte att skriva. Hamnade på sidan 1. Men i alla fall så verkar medicinerna nu och det är ett härligt regn ute. Natti Natti 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Vad konstigt. Tradera brukar ju vara snabba på att skicka mail när man har handlat. Men nu har Jag inte köpt eller sålt något på länge, så Jag vet inte. Får heller ingen mail därifrån.

    Jag brukar få frågor om saker Jag inte är intresserad av ibland när Jag fyller i enkäter. Skönhet, sport, mode och sådant är inget för mig. Och reklam-tv tittar Jag inte på. Jag brukar inte känna igen någon reklam för Jag ser den inte.Och Jag tänker inte resa någonstans och Jag har inte rest. Och Jag dricker inte. Kanske är Jag en tråkig person? Det känns så ibland när Jag svarar på frågorna.

    Det var bara lite mer varmprat. 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag får e-post från alla möjliga affärer med olika erbjudanden. Och det är i stort sett 0% av dom som Jag är intresserad av. Men ändå fortsätter dom skicka. Utemöbler, grillar och trädgårdsartiklar verkar vara populära. Men dom fattar inte att Jag bor i lägenhet utan uteplats. Det är bara sådant Jag absolut inte har användning för som kommer med mailen. Skriver Jag för att ha något att skriva om.

    Om en stund är det dags för mediciner. Och efter det hoppas Jag att det blir bättre.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    USB-C blir det sa dom på nyheterna nu. 🙂

    Jag sitter här och mår som en zombie. Trött och väldigt yr i skallen. Takfläkten snurrar, balkongdörren är öppen och det är molnigt ute.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag tycker att det låter som ett bra, nödvändigt paket. 🙂

    Sitter här med radion. Lyssnade på nyheterna. Dom sa att EU hade bestämt att alla mobiler skulle ha likadana usb ladd-kontakter inom några år. From 2024 tror Jag det var. Och dom som tillverkar laptops skulle få ytterligare tre år på sig att komma fram med en gemensam laddkontakt. Och det blir ju skitbra. Då kan man ta vilken laddare som helst. 🙂

    Jag kommer nog att sova längre inatt.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Vad roligt 🙂 Vad har du nu köpt? 🙂

    Jag känner mig mycket trött nu. Flera timmar kvar till kvällen. Får försöka orka med resten av dagen.

Visar 12 inlägg - 2,461 till 2,472 (av 5,693 totalt)
0