Skapade svar

Visar 12 inlägg - 4,009 till 4,020 (av 5,637 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?

    Tackar.

    Jo, det är ganska så segt och slött här med.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Go Mörra.

    Tackar som frågar. Men nej, det är inte speciellt bra.

    Blev det några kablar att spara på?

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jo, jag förstår.

    Natti Natti 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jo, så är det, beroende då på vad vilken “kategori” kabeln är tillverkad i. Du vet, om det står exempelvis “Cat5”, “Cat5e”, eller “Cat6”. Och när det gäller en kabel för Cat5, så är den gjord för max 100Mbit/s. Medan en Cat5e och Cat6 är gjorda för 1000Mbit/s (alltså en gigabit per sekund).

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jo, he he 🙂 …gå vidare.

    Skönt när man får rensat ut lite. Och jo, märkligt med den där längre ethernetkabeln.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Ööh 🙂

    Bra att det blivit lite mer av ordning, där hemma.

    Jo, det där låter nog inte så bra, att vara uppåt och göra en massa saker, samtidigt som det varit dåligt med sömn. Men det behöver inte vara något illa, eller fel, som det låter som (någon slags mani). Det kanske bara är något helt normalt beteende för att du sovit dåligt.

    Här är läget inget vidare (för att vara allt för kortfattad (men det är heller inget roligt att skriva om, eller lyssna på)). Har dock tänkt att jag skulle försöka skriva ett inlägg en massa gånger här under dagen, men fick inte till något att skriva om; mycket då på grund av mitt dåliga självförtroende, och allt för svårt att tänka.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Du är nog en så mycket större kämpe, än exempelvis mig. Och dessutom är du nog tröttare, än mig.

    Jo, det är gött när man får fixat och stuvat undan grejer så att det blir lite mer ordning.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Go Mörra.

    Har nyss satt mig här med kaffet. Är trött.

    Hoppas det gick bra på Ikea.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Ännu en sådan där gång då det inte gick att fixa med ett inlägg, strax efter ditt. Testar igen…

    Natti Natti 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jo, kollade på nyheterna och vädret igår, och då sades det att det skulle bli regn som imorron (vill jag minnas, i alla fall). Men när jag nyss spanade hos SMHI så verkar det inte vara mycket av regn imorron. Men däremot på onsdag, verkar det som.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jo, det lät gott 🙂

    Det är nog en god idé att försöka att få avinstallerat drivrutinerna för det gamla kortet, innan det nya kommer i. Det hade nog jag försökt med, i alla fall.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Här har det blivit strax över tre grader ute.

    Jo, tråkigt, och att det är såpass skillnad på de som besöker.

    Gott att du känner så för datorn och XP, sådant där är värdefullt.

Visar 12 inlägg - 4,009 till 4,020 (av 5,637 totalt)
0