Skapade svar

Visar 12 inlägg - 1,225 till 1,236 (av 5,637 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?

    Undrar om det då inte är en disk på 160GB. Eller, vad tror du? Och jo, det räcker väl till när det gäller XP.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Gott att höra, att den verkar vara ok också efter ett par timmar. Hur stor är hårddisken i den?

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jo, precis 🙂 . Det är ju egentligen Tradera som har fått oss att tycka att det är en vinst, vilket ju också ligger en hel del i deras intresse. Jag har egentligen lite svårt för det där, att man liksom “vinner” en budgivning, och/eller “vinner” en attiralj. Nåväl, har nyss betalat för min “vinst” 🙂

    Ja, det där var ju såklart synd, att klistermärket var sönderskrapat. Men huvudsaken är att du får tag på nyckeln/licensnumret ändå. Är det ProduKey från Nirsoft tro?

    som svar på: Passar Jag in här?

    Är hemma igen, sedan ett litet tag.

    Det var roligt att höra, att Lenovon fungerade. Och Core2Duo, det klingar fint hos mig det 🙂

    Nja, inget vidare gott; en påse frysta grönsaker, en falukorv, och ett gäng burkar fiskbullar.

    Såg nyss att jag hade vunnit budgivningen för den där 9400’an. Och det var ingen mer än jag som budade, så det blev inte så dyrt som jag hade smått räknat med. Dock 500kr plus 79kr i frakt. Ska ta och betala för mig alldeles strax.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jo, hoppas 🙂

    Ja, det där var ett ganska så bra pris, för fyra pizzor.

    Jag får ursäkta mig lite. Det är lite av ett måste att ge mig ut en liten sväng på cykeln, och handla lite också.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jag förstår. Men, tala gärna om framöver hur det gick 🙂

    Det blev förresten att jag lade ett bud förut här idag på den där “Dell Inspiron 9400” som jag talade om för ett litet tag sedan. Har länge intalat mig att jag skulle låta bli, men det blev inte så 🙂 . Får se hur det går sen om en och en halv timme, om det blir någon som buder över. Det här var då den där datorn som hade det där grafik-kortet jag behöver, det som gick sönder i min gamla huvud-dator. Tänkte att jag skulle ta det som är i den jag sitter med nu, den dylika, och det gör jag nog framöver. Men sen ville jag gärna ha en sådan här dator till, när det nu fanns chansen.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Tack så mycket 🙂

    När det gäller böckerna, så var det bara den där “255 Tips om hur du får ut mer av DOS6″ som jag också har (jag har även en ” 167 avancerade tips “, så att du vet att det finns en sådan också).

    Sen, det var roligt att också få höra att du köpt den där Lenovo 🙂 . Vad har den för processor?

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jo, jag förstår. Och, det låter bra 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jo, gott att få duschat 🙂

    Ja, det är änna en del slags tröttsamt idag, här med.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Ja, faktiskt, en vissen blomma, det är egentligen en ganska så bra beskrivning som det är här med.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jag förstår. Och det är änna så här med (trött och tung).

    Jo, det där handlandet. Har själv en massa som jag skulle vilja köpa i Minneslistan, och förmodligen också köper.

    Hoppas inte du tycker att jag liksom snokar, när det gäller böckerna. Men, du förstår, jag har själv en massa böcker (varav de absolut flesta jag inte gått igenom (mycket på grund av synen)), och det skulle vara lite kul att se om det är några som du har som även jag har. Men också se vad det är du intresserar dig för. Sen är det självklart och såklart ingen som helst brådska, med att fixa med bilderna. Och det gör du bara om och när du känner.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Det var lustigt, vi skrev nästan samtidigt 🙂

    Gott att höra av dig, blev lite orolig.

    Och gott med vinsten 🙂

Visar 12 inlägg - 1,225 till 1,236 (av 5,637 totalt)
0