Skapade svar

Visar 12 inlägg - 5,425 till 5,436 (av 5,693 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag kan tänka mig att du behöver hyllplan för dina routrar och switchar, med alla dom datorerna du har. Själv har Jag ett skrivbord bredvid bredbandsuttaget, med en router och en telldus. Och så går det nätverkskablar för tv,n och bredband bort till tv,n där Jag har en switch för dom apparaterna.

    Fick fylla i några enkäter nu på förmiddagen, så nu fick Jag en 50 lapp till på mitt PayPal konto. Det går riktigt bra med dom här små affärerna Jag gör. 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Det blev en lång sömn i natt. Har precis druckit kaffe och tagit min morgonmedicin. Gött att få sova ut för en gångs skull. Nervositeten har släppt för tillfället.

    Jösses vad många inlägg vi har skrivit i den här tråden. 😀

    God Morgon? 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag hamnar på idg ibland när Jag surfar runt. Men forskning har Jag nog inte sett. Tackar så mycket. 🙂

    Vad gött att kvällen närmar sig. Nu kan Jag snart ta lite medicin och så kommer boendestödet.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Det är byggt på 1800 talet och det är hemsökt. Dom brukar ha goda kakor och kaffe där, med lite bord och stolar ute i trädgården. Tänk på familjen Addams, tv serie från 1963. Men nu har det varit stängt pga pandemin. Så det blir en sak mindre att göra. Och så kunde inte boendestödet ha någon korvgrillning heller, pga den där jävla coronan. Jag kommer inte iväg någonstans. Är instängd här en sommar till, om inget ändrar sig.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    I bland är Jag bara nervös. Får lite svårt med koncentrationen. Fick en enkät att fylla i för en stund sedan, så Jag fick i alla fall något att göra en stund.

    Ska ta min andra spruta dagen innan midsommar. Men det verkar än så länge inte vara så mycket som är öppet här över sommaren. Det finns ett spökhus i närheten, som Jag tycker om att besöka. Men det var stängt hela förra sommaren. Och Jag har inte sett några nya uppdateringar på deras hemsida heller.

    Det blir lite småtråkigt när man inte får någon e-post. Annars brukar Jag kunna vara bra sysselsatt med att kolla olika erbjudanden från en del affärer.

    🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Idag blev det stekt falukorv med makaroner. En riktig klassiker. 🙂

    Det händer inte så mycket idag. Nästan inga mail. Ingenting. Har hela världen gått och lagt sig tro? Det känns nästan så. Och så är Jag nervös. Det skakar i kroppen och Jag vet inte riktigt varför.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Natti, natti 🙂

    Då kan Jag gå omkring och skrota några timmar. Har lite skräp att plocka med här.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag åt senast pizza i somras,för nästan ett år sedan. Och så tog Jag mig en halv special någon gång i början på året. Annars har det bara blivit hemlagat. Har inte råd annars. Men det är gött att du kan unna dig lite. Hur gick det med switchen?

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jo, nu känner Jag mig lite mer mätt i magen och energin är på väg tillbaka. 🙂 Ska göra mig en extra kopp kaffe nu. Det ska bli gött.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag använder den bara för att rippa filmer. Det är väldigt sällan Jag behöver bränna något. Och när man vill spara något går det ju lika bra med usb. Blurayen har ju mycket tydligare bild än en dvd. Det märks på tv,n, när Jag ser på film från datorn.

    Nu har Jag ätit frukost. Kanske Jag får lite energi i kroppen snart. Kan inte tänka klart ännu. Det har varit en seg morgon.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Köpte en splirrans ny bluray-brännare nu i höstas. Kollade på inet, men hittade en mycket billigare på Computersalg bara för att Jag sökte efter en likadan på Google. Den sidan känner du säkert till. Och den är bra att ha om man behöver något som är nytt.

    Bara för att Bluray-spelaren till tv,n pajade på samma gång som den i datorn. Jag hade lite otur, abstinens utan bluray. 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Tack för tipset, men Jag hade redan den sidan i mina bokmärken. När det gäller priser, så får man surfa runt lite med Google och se vad man hittar. Ibland kostar delarna bara några få kronor. Och andra gånger kan det bli riktigt dyrt. 🙂

Visar 12 inlägg - 5,425 till 5,436 (av 5,693 totalt)
0