Skapade svar

Visar 12 inlägg - 5,101 till 5,112 (av 5,693 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Nu var boendestödet precis här. Hon sa att Jag såg trött ut. Och så har Jag fått några enkäter igen. 50 lappen hägrar. 🙂

    Jag har aldrig ägt en AMD processor. Men det var en gubbe som bodde här för några år sedan. Han körde bara med AMD. Han sa att det var billigare. Men jösses vilka stora fläktar det är till dom.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Ja, vi får hjälpas åt. 🙂 Jag tror det är 11:te generationen som gäller nu. Eller Jag menar den senaste. Inte för att Jag har råd med en sådan, men det är roligt att titta. Det kostar ju inget.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jo, den där sommarsjukan. Man kan få solfrossa, feber och bli helt svag i kroppen. Och kallsvettas som du säger. Brukar åka på det minst en gång varje sommar. När Jag är på diabeteskontroll brukar Jag säga att Jag har varit sjuk en gång på sommaren. Men det verkar inte vara någon som tror mig. Är det bara på vintern man kan bli sjuk? För då är Jag frisk.

    Jag har en Intel i3:a i den här laptopen. 6 generationen. När det står några siffror om processorn, är den första siffran vilken generation det är. Det är fyra siffror upp till 9:onde generationen. Sedan blir det en siffra till för 10, 11 osv. Nu kanske Jag orsakar huvudbry, men Jag vet bara vad den första siffran betyder för processorer upp till 9 och dom två första för 10, 11 osv.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Så, nu har Jag hängt skjortorna på rätt plats och vikt ihop resten och lagt där det ska ligga. Äntligen klar. Sitter här med ett glas kall dricka nu. 🙂 Är lite svag i benen och har lite lätt ont i ryggen. Men nu kan Jag slappa en stund här vid datorn.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Kallsvettas och mår dåligt. Det är sommarsjukan, vad Jag kallar den för i all fall. Brukar åka på det en gång varje sommar. Hoppas du snart mår bättre. 🙂

    Nu ska Jag ner och hämta den där eländiga tvätten och lägga det på rätt plats.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Ja, Jag känner mig helt slut i kroppen. Det har känts så hela dagen. Kan inte gå riktigt rakt heller. Tur att man är pensionär. 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Det är bara torkningen kvar. Har haft fullt upp med att bädda rent mm. Jag är helt slut. 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Ja, Jag började med tvätten kl 14:00. Nu steker Jag hamburgare.

    Lycka till med paketet. 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Nu har Jag duschat. Vilken kraftansträngning. Jag kunde stå på bena i alla fall. Ibland orkar Jag inte stå där i badrummet. Blir alldeles för yr och matt i kroppen. Men nu känns det bättre. Kan sitta här och vila en stund nu. 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Nu är Jag som en vissen blomma igen. Helt dö och så väntar Jag på att energin från frukosten ska komma.

    Hoppas du får vilat ut. 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag är inte så pigg som Jag trodde. Reste mig och har svårt att hålla balansen. Stapplar fram liksom. Och så den där ångesten som Jag försöker hålla borta. Det är flera timmar kvar tills Jag ska tvätta. Får hoppas Jag kommer igång tills dess.

    Nu ska Jag ha frukost. 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Ja, just det, Tradera. Tack för att du påminde mig. Ska sälja lite bös där. Men vad synd att du inte mår så bra. Det är ofta så för oss förtidspensionärer men folk fattar inte. Dom tror bara att man sitter hemma och latar sig hela dagarna.

    Kommer ihåg för länge sedan då man fick lön. Man gick ut på middagsrasten och hämtade ut pengarna i kontanter. Sedan efter jobbet gick man till posten och betalade räkningarna. Och så en sväng till bolaget. Sedan var pengarna slut. 🙂

Visar 12 inlägg - 5,101 till 5,112 (av 5,693 totalt)
0