Skapade svar

Visar 12 inlägg - 5,113 till 5,124 (av 5,693 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Go Mörra 🙂

    Jag sitter här och funderar på mera mörkläggning. Du gav mig lite inspiration igår. Om man kunde hindra så mycket ljus så man fick gå med ficklampa här inne.

    Hur är det med dig idag då? Själv känner Jag mig bättre än igår.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag försökte länka till en sökning på Google fönsterfilm solskydd, men det gick inte av någon anledning. Men i alla fall, man kan spegla bort ljuset med sådana.

    Jag går och lägger mig. Har varit så trött hela dagen. Höres te mörra. 🙂

     

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag försöker hålla det så mörkt som möjligt. Men morgonsolen tränger igenom. Och ljus-terapi är inget för mig. 🙂 Och ibland har Jag funderat på att täcka över det ännu mer. Har liksom ingen rullgardin över balkongdörren och det är där det värsta ljuset kommer. Men Jag har funderat på fönsterfilm, solskydd Men vet inte om man förstör fönstren eller om det går lätt att ta bort. Men det går ju lika bra med en filt ja.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag betalade 21,90 på Willys för fiskgratängen. Men håll koll på reklamen på nätet, så kanske det dyker upp något bra erbjudande. På ICA kommer det nya erbjudanden varje måndag.

    Det är rätt. Täck för fönstren. Jag har morgonsol i vardagsrummet fram till några dagar in i September. Sedan når solen inte över huset mitt e mot. Köpte nya persienner när Jag flyttade in här för tolv år sedan. Och så har Jag satt upp rullgardiner. Plus dom vanliga gardinerna.

    I den gamla lägenheten använde Jag mig av pappkartong och lakan, ha ha 🙂 Jag hade även duschdraperier mellan fönstren kom Jag att tänka på nu. 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Ja, Jag har mat hemma ännu. Det räcker nog en hel vecka till. Så Jag behöver inte tänka på att handla ännu. Och så behöver Jag frosta av frysen. Får äta ur det som finns där i först. Jag har att göra denna vecka som kommer. Får leta efter tobak, hämta mediciner och vattna blommorna hos Morsan mm.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Måste tvätta imorgon igen. Brukar göra det varannan vecka. Så blir det inte så mycket åt gången. Och då sparar Jag ju lite pengar eftersom Jag är hemma då. Jag behöver inte stressa för att göra slut på pengarna, tänker Jag.

    Jo, om man kunde gå i ide några månader, så hade man haft många tusenlappar. 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag hade en fiskgratäng i frysen, så Jag slipper laga mat idag. Man skulle ha sovit 30 dagar i ett sträck och bara vara uppe när det är lön. 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Det är en sådan där vilodag idag. Man känner det på hur trött man är. Men Jag kan inte somna på dagarna.

    Nu är det bara åtta timmar och sjutton minuter till lön. 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Ursäkta att Jag försvann en stund, men det var boendestödet som kom och hälsade på igen.

    Intressant artikel du länkade till. Tack för den. 🙂 Då finns det fler möjligheter för hur datorer kan komma att se ut om några år.

    Fy fan vad trött Jag känner mig. Är helt yr i huvudet och har svårt att ta mig för något. Vet inte om Jag orkar laga någon middag idag.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Du som gillar attiraljer. Här kommer ju den första kvantprocessorn fick Jag se. Man kanske hinner leva tillräckligt länge för att bli ägare till en sådan. 🙂 Vad häftigt alltså, att det börjar komma sådana processorer nu.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Att ta sig runt lite ja. Och att handla mindre och oftare så det inte blir så tungt. Du tog nästan orden ur mun på mig där. 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag sa till Morsan att byta bank, när hon levde. Men hon hann inte så långt. Swedbank har fått sämst betyg. Dom är långsamma och så har dom skyhöga avgifter.

    Jag ska inte slösa bort något. Ska bara köpa ett månadskort till bussen. Jag känner det när Jag är ute och går, att kroppen har blivit svag efter ett år i stillhet.

Visar 12 inlägg - 5,113 till 5,124 (av 5,693 totalt)
0