Skapade svar

Visar 12 inlägg - 3,445 till 3,456 (av 5,693 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag minns inte vad Jag gör på nätterna. Oftast sover Jag. Men ibland tänker Jag på någon sak när Jag lägger mig. Och så får man se ett e-post meddelande när man vaknar på morgonen. Vad fan har Jag nu gjort? 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Har kvar några ost & baconkorvar sedan igår. Dom går åt nu och så lite kaffe på det. 🙂 Jag får sätta något lås på datorn så Jag inte kan beställa saker mitt i nätterna, ha ha 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag ska göra mig lite kaffe. Får lite ångest. Har gjort beställningen i förra veckan och det är en massa grejor till Raspberry Pi. Ha ha, fy fan vad Jag är slut i huvudet. 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Det är på Netonnet-kortet ännu så Jag har inte betalt något. Men måste ner på stan när paketet kommer och få det returnerat.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag har beställt saker i sömnen. Ibland vaknar Jag mitt i natten och glömmer bort det dagen efter. Nu har Jag visst beställt saker för 2700kr som Jag måste skicka tillbaks så fort det kommer. Det är den enda nackdelen med medicinerna, Jag vet inte riktigt vad Jag gör på nätterna.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag sitter här i morgonrocken ännu. Har inte kommit igång med något ännu. Bara ätit frukost. Somnade till igår och vaknade mitt i natten och tog min nattmedicin flera timmar senare än vanligt.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Go Mörra 🙂

    Jag har sovit länge, men Jag lever. Får långsamt göra morgonens sysslor nu under dagen. Känner mig svag och yr. Ööh 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Har dom öppet nu?

    Jag går och lägger mig. Natti Natti 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Den är på väg ner nu  i alla fall. Alltid en början.

    Boendestödet har inte hört av sig idag heller. Dom är nog hemma och äter Julmat allihopa. Det är bara dom som har sina mediciner genom boendestödet som får besök nu. Och Jag är inte en av dom.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Får titta vidare på det i morgon. Just nu känner Jag mig lite vimsig av medicinerna. Tog några extra tabletter både igår och idag. Det är lätt att missa knapparna på tangentbordet igen. 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Tack för länken 🙂

    Jag ska lyssna på Devin Townsend om Jag får ner det till datorn. Eller använda Spotify om inte det går. Men Jag är fortfarande kvar på Rush.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag är på den andra plattan nu. Kvar på 70 talet. Riktigt lugn och avslappnad musik. 🙂 Tack för tipset. 🙂

Visar 12 inlägg - 3,445 till 3,456 (av 5,693 totalt)
0