Skapade svar

Visar 12 inlägg - 3,433 till 3,444 (av 5,693 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag har tagit mina mediciner i vanlig ordning. Hörs imorgon 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Inte bara Jag som får paket 🙂 Du kanske också behöver en timer? 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Man måste stå på kö i flera år också. Och så får man välja område efter vad man har råd med. Nä, det är nog inte så lätt att hitta en lämplig bostad.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Dom har höjt bostadstillägget ganska mycket så du skulle kunna skaffa dig en 3a i ett äldre hus. Tänk en trea med klädkammare och garderob. Det blir en massa plats att ha datorer på. 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Har du letat efter en annan bostad ännu? Bara undrar lite, för du ville ju komma dig därifrån. Hoppas du hittar något snart. 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Ja, det gör mig lite glad att man får en ekonomisk förstärkning. Eller lite glad, mer Skitglad 🙂 Och så har Jag ju ansökt om fondmedel nu under den senare delen av året. Får se om det också ger någon utdelning. 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    23 dagar till lön. 24 för dig. Och så händer det något den 1a Juli. Kommer inte ihåg vad, men det är förhoppningsvis ännu mer pengar. 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag har ett rätt så bra läge här. Första solen kommer att synas den 23 Januari. Och Morgonsolen håller sig borta tills i April någon gång. För det står ett hus framför soluppgången och det trivs Jag bra med. 🙂

     

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Har inte släppt in något ljus här idag. Har det fördraget och mörkt. Boendestödet ringde någon gång i förmiddags och sa att dom inte kommer som vanligt. Och så kommer nyårshelgen. Jag önskar att dessa helger försvinner fort som fan. Jag vill bara hoppa över dessa tider. Ööh 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Det värsta var när Jag blev uppringd av telefonförsäljare och Jag helt oförstående gick med på en massa erbjudanden. Fick ha boendestödet till hjälp för att bli av med det. Och ett antal gånger har Jag varit hos konsumentrådgivaren för att bli av med oseriösa elbolag. Ibland är Jag bara så trött att Jag inte fattar något.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag ska lägga en lapp på datorn om att Jag ska gå och lägga mig igen till att börja med. 🙂 Och Jag behöver verkligen en timer eller liknande, för Jag kanske vaknar någon morgon och har beställt en Iphone 13 för en massa tusenlappar. Och det vill Jag inte. 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jo, Jag beställde en traktor med snöslunga 🙂 Nä, men Jag kanske kan sätta någon timer till strömmen. Får se om Jag beställer någon sådan inatt? 🙂

Visar 12 inlägg - 3,433 till 3,444 (av 5,693 totalt)
0