Skapade svar

Visar 12 inlägg - 1,237 till 1,248 (av 5,693 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Visar lite bilder imorgon. Natti Natti 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Ja fick lurat mig in i bioset 🙂 Där var fingeravtryck: Enabled. Så Jag tog bort det och ställde in bioset på default settings.

    Nu är det snart natt 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Nu hade Jag för bråttom. Det går inte att ändra boot ordningen utan bios lösenordet. Så Jag måste plocka isär den. Men det orkar Jag inte nu.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag betalar gärna några kronor för att få bättre säkerhet, men inte på den installationen. Har ingen aning om vem den datorn “pratar” med på nätet. Och så använder Jag laptopen för alla betalningar. Det är en hel del fel på Windows också, så det är bara att göra en ny installation med mina egna program 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Avasten tog bort filerna ja. Men den vill att Jag ska betala för en uppgradering och så finns det inget kryss uppe till höger i fönstren som dyker upp. Och den finns inte i aktivitetshanteraren. Bara några Avast processer som inte går att avsluta. Men det är lugnt. Har XP CD:n bredvid mig 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag ska surfa dit och kolla. Filerna försvinner fortare än kvickt i laptopen 🙂 Ska se om Jag får någon fart på xp.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag kan inte surfa på datorn ännu så Jag kan inte testa. Men Jag ska fixa det 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag fick fixat internet på datorn, så Jag kunde installera Avast. Har suttit med det en stund nu. Fast den hittade inget virus. Det kanske är ett fejkat Avast Jag har hittat? Har i alla fall slängt bort en massa filer och mappar. Det är roligt att se om det går att få någon ordning på den.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Vad roligt att du har fått hem datorn 🙂

    Jag har sparat bilderna du gav mig till ett senare tillfälle. Har försökt att ta bort lite virus och spyware. Inte för att det behövs, då Jag ändå tänker installera om den, utan för att det är roligt. Har precis varit nere hos tanten och fått en kopp kaffe. Får se om datorn startar efter min behandling.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Tack 🙂 Mer än vad Jag har orkat göra idag. Återstår att se hur man får loss allt som sitter ovanför moderkortet. Fick se att det var uppdateringar installerade till XP. Ska försöka kopiera dessa.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Nu har Jag varit ute och handlat 🙂 Det blir körv till middag idag. Kommer nog att känna mig vimsig hela dagen. Imorgon ska Jag till sjukhuset och hämta mediciner. Det blir inte så mycket att bära då eftersom Jag fick handlat lite idag.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag känner mig heller inte så bra. Men det är bara att låta dagen gå. Får se om Jag får sova bättre inatt.

Visar 12 inlägg - 1,237 till 1,248 (av 5,693 totalt)
0