Skapade svar

Visar 12 inlägg - 1,225 till 1,236 (av 5,693 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Ingen av nycklarna fungerar. Får leta vidare efter nycklar som fungerar till pro sp3.

    Boendestödet kommer om en timme. Ska försöka få det fixat innan.

    🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag ska sätta mig med punktlistan nu en stund. Hittade några nycklar i gömmorna. Får se om någon av dom fungerar 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Tack för länken. Har varit inne på dom sidorna men inte hittat hur man beställer. Eller man kanske ska googla efter en sådan.

    Nu ska Jag rota fram en nyckel 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Det är inte så noga med dvd-spelaren. Har ju en extern liggandes. Och den fungerar ju ännu. Det är lätt att tro att det är IDE enheter då det står så i bios också.

    Nu ska Jag skriva av din punktlista så det blir lättare att kopiera kommandona 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Nu är det frukost. Kanske Jag piggnar till sedan? Har bilden på din punktlista öppen i desktopen.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂

    Vaknade för tidigt som vanligt. Är trött. Ööh 🙂

    Kom åt bios via retur-knappen Bild Och så fick Jag bort lösenord och fingeravtryck Sedan kunde Jag installera Windows

    Och cd-spelaren ser ut att vara en Lenovo special. Bild

    Hoppas det är bra med dig? 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag tror det är Lenovo special-delar på den datorn. Men Jag ska ta mig en närmare titt på det imorgon. Nu fick Jag inte upp några bilder idag som Jag skrev igår. Men Jag ordnar det imorgon också 🙂

    Nu är det läggdags. Får hoppas Jag kan sova länge. Natti Natti 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Den kastar ut en skiva med uppdateringar också. Fick starta om för att den skulle sluta öppna släden i ett. Det spökar 🙂 Men Jag ska allt fixa till den datorn. Den går tyst och fint utan hängningar. Så den måste bara fixas.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag tror Jag fattar 🙂

    Får kolla på din punktlista den här gången. Jag hade för bråttom när Jag till slut lyckades starta med cd-skivan. Och precis när Jag skulle ta bort partitionen så spottade datorn ut cd-skivan snurrande i en väldans fart. Det har Jag aldrig sett förut. Precis som om datorn visste att den skulle bli ominstallerad och protesterade.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Då hade du i alla fall tur med en sak (laptopen) så du inte blev av med mera pengar i onödan.

    Ursäkta det sena svaret. Har suttit med desktopen. Den är nyinstallerad nu. Men Jag råkade slarva bort nyckeln.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag har varit sen med allt idag, men Jag har tagit medicinen i tid. Börjar komma ikapp dagen nu. Det gick bra att hämta apodosen. Men Jag fick vänta extra länge på bussarna. Både dit och hem.

    Har du fått igång laptopen? Gissar på att du är ute på cykeln? 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Go Mörra 🙂

    Vad synd att du inte fick sova. Själv har Jag försovit mig. Måste skynda mig. Ska till sjukhuset och hämta mediciner.

Visar 12 inlägg - 1,225 till 1,236 (av 5,693 totalt)
0