Skapade svar

Visar 12 inlägg - 1,213 till 1,224 (av 5,693 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag håller också koll på det grafikkortet. Talar om ifall Jag hittar något 🙂

    Har startat upp desktopen nu. Det blir nog att Jag sitter med den rätt så mycket idag med. Och Jag lär bli vimsig, som Jag var igår 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Ööh 🙂 Plocka isär två laptopar så här på morgonen. Jag förstår att du är ivrig att få i hopa det?

    Ska ordna med frukosten.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂

    Fint med älven och båtarna där du bor 🙂 Fick sova lite längre idag. Det var inget oljud utifrån som väckte mig. Känner mig lite ööh 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Det går lite för snabbt med dom nya processorerna och moderkorten, tycker Jag. Det blir gammalt direkt. Men då kan Jag köpa mig en sådan nästa år kanske? Bara tankar Jag har 🙂

    Nu verkar medicineringen och det är läggdags. Natti Natti 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    A,ha då fattar Jag. Båten är en skorv 🙂 I alla fall här.

    Har ordnat med genvägarna i startmenyn, fixat mappar så det blir lite ordning. Tyvärr går det inte att göra det i senare versioner av Windows.

    Såg att den 13:de generationens Intel processor var på gång (Raptor Lake). Och så kommer snart 22H2 till Windows 10 och 11.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Vad är det till för? Går det något rör där inne tro?

    Jag ska snart ta lite mediciner så Jag blir som folk 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Tack för bilden 🙂 Gick du över där?

    Jag är lite borta i skallen. Eller rättare sagt helt vimsig. Springer mellan datorerna. Jag skulle inte klara av att föra ett normalt samtal med någon nu, som Jag känner mig. Men det är inga negativa känslor, utan vimsiga 🙂 Jag tror Jag börjar bli dement. Men så har Jag inte sovit så länge inatt heller. Och det har Jag inte tid med nu.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Vilken otur att det inte fungerade det heller. Kanske kommer du på det någon gång i sömnen? 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Det var ett bra pris för alla sju 🙂

    Nas:en går för fullt. Kopierar filer som är till xp. Det är bekvämt med en nas, men det tar lite tid.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    7 stycken? Jösses 🙂

    Den går fint nu datorn utan virus. Ska ha dit några filer till. Sedan ska den defragmenteras.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag hann inte få upp bilden innan boendestödet kom. Men nu är det aktiverat och klart 🙂 Så nu kan Jag börja använda datorn på allvar. Den skärmen som är där har Jag fått över. Tänkte nästan slänga den då den bara var i vägen. Men nu har den kommit till användning. Ska ta min medicin nu.

    Lycka till på cykelturen 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Nu fick Jag fixat med en nyckel. Men den vill fortfarande bli aktiverad. Jag har 30 dagar på mig. Kan man skriva samma nyckel två gånger tro?

Visar 12 inlägg - 1,213 till 1,224 (av 5,693 totalt)
0