Hem > Forum > Hopplöshet > Så nu är man här igen

Så nu är man här igen

Visar 11 inlägg - 1,225 till 1,235 (av 1,235 totalt)
1,234
  • Trådstartaren

    Ånej jag önska jag bara kunde ge dig en kram. Jag mår helt okej, hur mår du?❤️❤️

    Tack❤️ Det är bra att du är helt okej nu❤️ Helt sämst, jag var hemma hela dagen idag och mest bara låg i min säng. Jag börjar misslyckas med skolan nu också.

    Tack❤️ Det är bra att du är helt okej nu❤️ Helt sämst, jag var hemma hela dagen idag och mest bara låg i min säng. Jag börjar misslyckas med skolan nu också.

    jag önska jag kunde hjälpa dig på något sätt. Du verkar vara en helt fantastisk människa❤️

    Trådstartaren

    jag önska jag kunde hjälpa dig på något sätt. Du verkar vara en helt fantastisk människa❤️

    Tack, du verkar också som en helt fantastisk människa❤️ Jag har fått en crush förresten, han är helt underbar❤️

    Tack, du verkar också som en helt fantastisk människa❤️ Jag har fått en crush förresten, han är helt underbar❤️

    Tack, åh men vad roligt. Jag hoppas det går bra med honom❤️

    Trådstartaren

    Tack, åh men vad roligt. Jag hoppas det går bra med honom❤️

    Tack men allt sket sig❤️ De goda nyheterna är att jag har en partner nu men det är inte han jag skrev om❤️ Min partner är dock helt underbar💕

    Tack men allt sket sig❤️ De goda nyheterna är att jag har en partner nu men det är inte han jag skrev om❤️ Min partner är dock helt underbar💕

    Åh vad härligt att höra att du hittat någon. Jag är väldigt glad för din skull❤️

    Trådstartaren

    Åh vad härligt att höra att du hittat någon. Jag är väldigt glad för din skull❤️

    Hej, det var länge sen. Jag har ingen längre, det tog slut och jag gjorde några misstag. Jag mår sämre igen för att jag är sjuk (stora magproblem). Hur mår du?❤️

    Hej, det var länge sen. Jag har ingen längre, det tog slut och jag gjorde några misstag. Jag mår sämre igen för att jag är sjuk (stora magproblem). Hur mår du?❤️

    Hej, vad roligt att höra från dig igen. Men sjukt tråkigt att höra att det har tagit slut. Lägg ingen skuld på dig själv för det här. Du är grym och jag vet att klarar de. Har du sökt vård för dina magproblem? Jag mår väldigt bra just nu❤️

    Hej, jag tänker på dig!

    hur mår du? Vad har hänt under dessa månader? Kram

    Avatar

    Hej, det går  Okej för mig.

    Vad trevligt du hörde av dig🌺

    Hur går det för dig?

    🤗Mari

    Hej, det går Okej för mig. Vad trevligt du hörde av dig🌺 Hur går det för dig? 🤗Mari

    jag vet inte om de var mig du mena, men det går bra för mig just nu. Hur mår ni?

Visar 11 inlägg - 1,225 till 1,235 (av 1,235 totalt)
1,234

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.