Skapade svar

Visar 12 inlägg - 3,913 till 3,924 (av 5,637 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?

    Jo, det är nog en bra sak att göra, att vaccinera dig mot årets influensa. Speciellt när man som du åker omkring med buss, och är iväg till affärer med mera.

    Otäckt, med det där smset om att det är ett paket på gång som du inte vet vad det kan vara, och som det skall betalas för. Jag hade nog trott att det var någon form av lurendrejeri, och hade också bara struntat i det.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Dessutom. Men jag förstår, kolsyran är ett måste.

    Ja, en blåskärm, sådant är lustigt.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Uppe igen, sedan ett tag.

    Känns det bättre nu?

    som svar på: Passar Jag in här?

    Go Mörra. Nja.

    Hoppas allt går bra idag.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jo, precis, tänkte eventuellt skriva som ett mail till de som en gång satt ihop det externa ljud-kortet (lexiconpro.com), och/eller de som skapar Cubase (steinberg.net), för att kolla läget.

    Ja, det kan jag tänka mig, att du kände dig en del vilsen med datorn på biblioteket. Så mycket som man fixar till på sin egen, som sen blir lite smått udda och som man vänjer sig vid. Sen som en liten parentes; min dator som jag sitter här allt som oftast med, den behöver runt tjugo minuter på sig att bli klar.

    Natti Natti.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Ursäkta ett sent svar. Det är en del slags svårt med tillvaron här (har svårt att tänka, och och det mesta jag gör är lite som i slowmotion, är en del nedstämd).

    Nja, Cubase är inte på plats ännu. Fick det installerat där jag hade tänkt att testa det, men det var något krångel med någon licenshanterare som inte hade blivit installerad och Cubase kunde inte starta upp. Tänkte då göra om installationen, men då gick det inte längre att använda den helt nya DVD-RW-skiva jag nyss använt. Sen gav det ena det andra lite som vanligt, och jag har suttit här och ändrat rättigheter för hårddiskar och andra enheter. Detta då efter det att jag upptäckte att den brända DVD-RW-skivan gick att nå från den brännare där den var bränd, så jag tänkte göra installationen därifrån. Men då behövde jag dela ut denna brännare på nätverket. Och det ena gav det andra, liksom. Gissar dock att det inte kommer att gå något vidare med att få Cubase på plats, om jag inte har någon giltig licens.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Uppe igen, sedan ett litet tag. Det blev ganska så bra med sömn. Men inte riktigt bra att sova så här länge under dagen.

    Hur gick det, kom du iväg?

    som svar på: Passar Jag in här?

    Go Mörra 🙂

    Gott att du fick sova ganska så länge. Fast, jag förstår att det varit lite hackigt.

    Här blev det en del tokigt inatt, med två timmars sömn. Sitter här och äter nu. Sen skall jag lägga mig och liksom ta igen lite sömn.

    Hoppas det går bra nere på stan.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Var iväg här och donade lite, och det tog lite tid innan jag fixade med mitt förra inlägg. Och du hann före. Nåväl 🙂 Natti Natti 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jo, men, så bra 🙂 …att du hittad en spelkontroll. Sen, “barnslig”, som att det skulle vara något dåligt (som det så ofta nämns/skrivs här och var). Är inte det egentligen något bra, att kunna vara.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Jo, det förstår jag. Och jag känner igen den där lite slags nöjda känslan när det fungerar.

    som svar på: Passar Jag in här?

    Hemma igen, sedan ett litet tag.

    Jo, det där IDE-disk-kabinettet som jag nämnde så där lite i förbifarten häromdagen 🙂

    Ja, de här cykelturerna, som tar längre och längre tid. Och i de mer lite brantare backarna har jag fått börja att leda cykeln. Måste, måste, få bytt dreven och kedjan, och däcken, snart.

    Schyst att du sitter där och donar med sådana där mindre spel. Gissar att det är ett ganska så bra tidsfördriv, när man väl kommer in i det och hittar något som passar. Och det är ju i så fall rätt så värdefullt.

Visar 12 inlägg - 3,913 till 3,924 (av 5,637 totalt)
0