Skapade svar

Visar 12 inlägg - 1,705 till 1,716 (av 5,693 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Du är duktig som tar dig ut på dagarna 🙂 Själv blir Jag hemma tills paketet kommer.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Oj, vad mycket pengar. Men det är vad en speldator kostar idag. Om man räknar vad min anläggning med alla högtalare och sådant kostar, så räcker det inte med 50 000 kr. Att man gör slut på så mycket pengar.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag köpte en helt ny dator med xp år 2007 och den kostade 12000 kr då. Men det var inklusive alla program. Det var två hårddiskar på den och så var det en Intel Core2 Duo och 4 GB Ram 🙂 F_n vad Jag ångrar att Jag skrotade den datorn.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag kollade lite snabbt på Google, men hittade inte dåtidens pris. Men å andra sidan så är datordelar mycket dyrare idag, vad Jag ser.

    Ska klä på mig nu. Sitter i morgonrocken 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Här är en bild på P4:an som Jag fick för 199 kr 🙂 För att skingra tankarna lite. Och så fick Jag ett mail om min beställning nu. Men inget kollinummer, som vanligt.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Du behöver inte be om ursäkt 🙂 Du får vara som du vill 🙂

    Ska ta mig ett bloss. Det brukar kännas lite lugnande.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Skål på dig (kaffet) 🙂

    Jag börjar bli lite smått rastlös. Har ingen information om något för tillfället. Det finns ingenting Jag kan göra åt det.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Ja, det är den nya datorn 🙂 Vill ha mina delar så Jag kommer igång med den.

    Nu ska Jag slänga i mig en tallrik gröt.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Stackarn då. Blir det dåligt hela dagen tro? Hoppas det blir bättre allt eftersom timmarna går?

    Datorn står på köksbordet och väntar samtidigt som Jag är ivrig att få klart den.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂

    Jag vaknade några gånger inatt, men det känns rätt så bra ändå. Det har varit lugnt här nu på morgonen. Folk har inte vaknat ännu.

    Beställde paketet med strömkabeln i Fredags. Paketen brukar försvinna när Jag beställer från den firman. Så Jag måste i vanlig ordning maila dom och fråga efter kollinumret.

    Hoppas du får sova en stund till och att du mår bra? 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Så fort Jag har fått hit Modulär PSU strömkabel 6 pin – 2xMolex + 4pin 3.5″ så ska Jag slå en signal.

    Det känns som att det blir en lång natt. Folk är inte tysta här precis. Tror skolan börjar snart så då kanske det blir lugnare på kvällarna.

    Hoppas du får i hopa din nas 🙂 Natti Natti 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Fläkten som sitter fram i datorn ser helt ny ut. Inte ett dammkorn så den behöver Jag nog inte byta. Men då kommer allt oljud från processorfläkten. Och den är ca 70 mm 3 pin. Funderar på att fråga den lokala datorhandlaren om den fläkten. Den sitter med fyra skruvar.

Visar 12 inlägg - 1,705 till 1,716 (av 5,693 totalt)
0