Skapade svar

Visar 12 inlägg - 1,681 till 1,692 (av 5,693 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag hade en sådan där flyttbar disk som Jag heller inte fick isär. Men den var trasig och skulle kasseras. Ville bara förstöra den så mycket som möjligt, så Jag tog en hammare.

    Nu har boendestödet gått. Och Jag ska gå och lägga mig tidigt som vanligt.

    Natti Natti 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Ingen här ännu. Jo det ser lite klurigt ut att ta isär dom 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag ska allt få fixat det här, känner Jag nu 🙂

    Boendestödet brukar komma ca 19:20 eller senare. Har lite ångest, men det finns mediciner. Är rädd att Jag måste dra igång AC:n inatt. Det brukar ta några dagar innan det blir för varmt inomhus.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag fixar lite bilder imorgon 🙂 Den passade i nätdelen i alla fall. Har inte kopplat dom två fläktarna ännu. Får se imorgon om det fungerar.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag hade ett helt gäng fläktkablar liggande, men bara sådana med en kontakt till en, så Jag får ta två. Men det kan vänta tills imorgon känner Jag nu.

    Boendestödet kommer en gång till ikväll. Dom skriver upp hur Jag mår, så det är bäst att ta det lugnt 🙂

    Men och andra sidan så kan Jag inte låta bli att kolla om kontakten passar på nätdelen om en stund 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Det är varmt ute. Jag fick bråttom att hämta paketet innan klockan 18:00 då det stänger på utlämningsstället. Och att gå fort i denna värmen gjorde att Jag blev helt slut. Ska se om kabeln passar i nätdelen sedan när Jag har lugnat ner mig 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Nu kom paketet 🙂 Drar iväg och hämtar det. Strax tillbaka.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Var det sådana här blommor?

    Hoppas diskarna klarar ditt test? Jag håller tummarna 🙂

    Edit: Jag ser att vi är på sidan 666 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag har inte fått något paket idag heller. Boendestödet var här och Jag tänkte mig en promenad i skogen. Men då var han rädd för fästingar. Så det blev en runda runt området här bara.

    Gissar på att du ska ha USB diskarna till laptopen? 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Ja, just det, batterier ja. Jag brukar ta med mig det gamla, Jag ska ha ett sådant här 🙂

    Nu väntar Jag på boendestödet. Dom borde komma vid 13:00 tiden om allt är som det ska.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Det är lätt att få hjärnsläpp av alla beteckningar som finns på dom olika sakerna 🙂 Jag brukar blanda ihop CPU, GPU och PSU om Jag inte tänker efter. Och alla kontakter som finns. Särskilt svårt har Jag för PCI eftersom den finns i olika storlekar och generationer.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Ja, hoppas du får dina diskar någon gång.

    Det där med PS/2. Jag blir lite snurrig av det uttrycket. För det kan vara kontakterna till tangentbord och mus. Eller så kan det ha med nätdelen att göra. Eller så kan det vara Playstation 2. Jag är lite trögfattad, men PS/2 blir nog bra 🙂

Visar 12 inlägg - 1,681 till 1,692 (av 5,693 totalt)
0