Skapade svar

Visar 12 inlägg - 1,645 till 1,656 (av 5,693 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Ska strax gå ner och hämta det som ligger i tumlaren. Sedan är det bara det som hänger i torkrummet kvar.

    Enligt väderprognoserna ska det inte börja regna förrän ikväll. Men det är osäker prognos, så man vet ju aldrig. Jag vågar i alla fall inte starta xp datorn idag.

    Nu blinkade det till här. Är tillbaks om en stund 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag hör åskan på avstånd. Men Jag är klar med tvättmaskinerna som tur är. Det är bara torkningen kvar. Jag fylls av obehag av att gå ner i källaren. Ångesten kommer krypande. Men Jag hittade en tia 🙂

    Hoppas du hinner hem innan regnet kommer? 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    En timme kvar till tvätten.

    Det är roligt att få paket 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Då får Jag önska dig lycka till med budgivningen 🙂 Hoppas ingen annan vill ha diskarna så du får dom billigt?

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Nu sitter Jag på tork 🙂

    Jag förstår vad du menar med ljuden från disken 🙂 Alla datorer har sina individuella ljud.

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Tack för bilderna 🙂 Jag är imponerad av att du fick både loss och dit kretskortet. Och så bra att den var felfri 🙂

    Nu måste Jag spola av mig med kärchern 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Vilket jobb att tvätta för hand? Jag är glad att det finns maskiner till sådant.

    Klart att Jag vill se bilder 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag fick precis i mig frukosten. Det kanske känns bättre när energin kommer. Jag känner mig lite stressad.

    Hoppas hårddisken är ok? 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂

    Är lite smått nervös och har ångest. Men Jag överlever. Det blir nog bättre om en stund. Var uppe tidigt med kaffet och har svårt att komma igång. Och så är det en sådan där j_fla tvättdag idag också.

    Hoppas du slipper fly idag och att du mår bra? 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag gav 223 kr inklusive frakt 🙂 Grattis till dina fynd 🙂

    Nu ska Jag stänga av alla apparater här så Jag kommer mig i säng.

    Natti Natti 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Jag sitter här med min ångest och väntar på att medicinerna ska verka. Har hållit mig inne i mörkret under hela eftermiddagen. Temperaturen håller sig ganska bra här när det är stängt. Och Jag har precis dragit igång AC:n i sovrummet. Det kommer snart att bli kallt och gött där inne.

    Hade budat på ett grafikkort som Jag hade glömt bort helt och hållet. Men Jag vann budgivningen 🙂 Ingen annan som ville ha det. Ett Gigabyte GeForce GTX 460 som funkar bra till XP.

    Hoppas du slipper fly mera idag? Har du testat hårddisken? 🙂

    som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

    Hemma igen. Har varit på guidad tur i det där spökhuset 🙂 Det var jättetrevligt.

    Hoppas du hittar något bra ställe att äta din glass på? 🙂

Visar 12 inlägg - 1,645 till 1,656 (av 5,693 totalt)
0