:)

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
3
  • Avatar

    Hej. Ikväll så berättade jag till min bästis som är en tjej att jag gillar henne. Hon sa att hon behövde tänka igenom vad jag hade sagt och att hon inte vet vad hon ska säga,hon skulle höra av sig imorgon. Men jag tror ju att hon inte gillar mig på det sättet. Har ångest att jag fått henne obekväm. Skulle jag kunna få hjälp att veta vad hon vill få fram och om jag behöver,vad kan jag säga mer?

    Avatar

    Hej du, vad fint och modigt av dig att berätta för henne, sådant kan vara läskigt. Din kompis sa ju inte nej direkt så ännu finns det hopp! Jag hoppas hon gillar dig med, lycka till och uppdatera gärna, kram.

    Avatar
    Trådstartaren

    Hej!

    Hon kände tyvärr inte samma:( Men ville ändå vara kompisar och hon kände sig inte obekväm,vilket jag tyckte var viktigast. Kram

    Avatar

    Får mig att tänka på ordspråket; friskt vågat hälften vunnet. Även om du inte ”vann” ömsesidigt intresse till att bli mer än vänner så kan det vara skönt att iallafall delge hur man känner, utifall den andra personen eventuellt känner likadant. Annars får man aldrig veta. Du verkar trots allt vara vid gott mod, säkert för att din kompis tog det så bra, och att det inte blev någon tagg mellan er. Är övertygad om att du med tiden kommer hitta någon ny att gilla minst lika mycket, och någon som gillar dig lika mycket tillbaka fast på ett annat plan än som kompisar. Med ditt mod kommer du kunna ta för dig av livets utmaningar på många olika sätt. 🌸

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
3

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.