Hem > Forum > Ångest > Orkar inte mer 112

Orkar inte mer 112

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
5
  • Avatar

    På jobbet är jag utfryst o allt som händer får jag inte reda på, utan att allt händer över huvudet på mig. Hemma är det kaos. Lägenheten ser ut som skit, inte köpt några julklapps, ekonomin är körd till botten. Pappa har lämnat mig o vill inte ha någon kontakt. Alla bara bråkar hela tiden. Jag vill inte längre leva. Sitter just nu inlåst på toaletten på jobbet efter en massiv ångestattack för att jag inte ens blev tillfrågad att vara med på någon julbild på jobbet. Ingen bryr sig om mig, så det är lika bra att jag tar å sväljer mina tabletter när jag kommer hem o bara lägger mig ner o dör.

    Avatar

    Hej jag bryr mig! Låter som du har det riktigt jobbigt.

    Skickar en stor kram till dig och ber dig att inte ta dom där tabletterna!

    Finns det någon du kan vända dig till och prata med om hur du har det?

     

    Avatar
    Trådstartaren

    Tack. Jag har redan gjort fel. Svalde den senaste timmen 75 atarax…

    Avatar

    Hur mår du?`Ring mig om du vill snacka.

    Är du ledig nu under julen?

    Avatar

    Hej kära du!

    Hur mår du nu? Rekommenderar starkt att du tar upp telefonen och ringer in till psykakuten eller dylikt. Vad jag läser är detta ett rop på hjälp och det viktiga nu är att våga sträcka ut handen till vården så att de kan ta emot dig, omfamna och vårda.

    Känner du att detta är ett för stort steg att ta för tillfället rekommenderar jag dig att ta en kudde och omfamna den med armar och ben (lägg dig formad som en kotte). När man får panik är en lugnande sak att känna närhet och omfamnande. Har du ett tyngdtäcke hemma är detta också en bra sak att använda. Utöver det skickar jag en stor kram till dig, allt kommer att ordna sig tids nog.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
5

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.