Hem > Forum > Ångest > Diskussion med mamma

Diskussion med mamma

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
0
  • Avatar

    Hade en situation som uppstod idag och det var att min ena katt rymde och jag, mamma och min styvpappa letade efter honom. Jag letade inomhus och dem letade utomhus. Efter att han blivit funnen idag så började mamma prata med mig om att jag kunde hjälpt till att leta då mitt svar var att jag faktiskt hade hjälpt till. Hon gick då vidare med att säga att jag behöver göra mer saker hemma för att hjälpa till och jag hör frustrationen på hennes röst. Jag berättar då att jag gör allt jag känner mig kapabel till att göra. Jag berättade även att jag heller ser att de pratar med mig direkt i stunden och inte låter det gå och gnaga på dem för dem sedan att lägga flera olika saker på mig samtidigt som de är frustrerade på om mig. Jag förstår att de vill och tycker att jag ska göra mer hemma men det är jag inte kapabel till i nuläget vilket dem har svårt att förstå ibland. De gör allt de kan för att hjälpa mig och jag uppskattar det men ibland så blir det helt fel och jag vet inte hur jag kunna bemöta det som de vill att jag ska göra med den energinivån jag har nu pga mitt dåliga mående.

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
0

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.