Hem > Forum > Må piss > Mitt mående beror på andra personer

Mitt mående beror på andra personer

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
0
  • Kan bara inte sluta tänka

    Hela dagen har varit beroende på en annan person som inte ens bryr sig. Jag vet inte vart eller hur jag ska börja. Känner bara att jag måste ventilera av mig. Kan inte skylla på han för mitt mående då vi inte är något eller kommer bli det. Har blivit beroende av en person som inte ens lägger tanken på mig. Medan jag sitter och gör grejer bara för att han ska förstå så lever han sitt liv utan att ens lägga någon tanke på mig. Klockan blir bara allt mer och mer. Inget svar från han fortfarande . Jag kan inte förklara för de andra hur jag mår. De kommer inte förstå sig på mig. Jag säger alltid samma grej över och över igen. ”Bry dig inte du behöver inte han du måste fokusera på dig själv.” Jag vill så gärna bara sluta bry mig, men det går bara inte. Visst, jag kan underhålla mig och inte tänka på han under ett tag. Men sen alltid vid samma tid när alla sover så dyker han upp. Förstår kanske redan nu att andra inte förstår hur man kan må dåligt över en annan person. Men känslan jag känner är så verklig. Går runder med en klump i magen vart jag än är om det är skolan eller på en fest. All min energi bara sugs bort och hela dagen blir till ingenting. Måste veta om det finns andra som känner samma känslor eller kan relatera.

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
0

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.