Hem > Forum > Skam > Jag vill att min kille ska ta en överdos

Jag vill att min kille ska ta en överdos

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
4
  • Jag blir aldrig fri oavsett vad nån säger,han kommer aldrig att lämna mig ifred. Dödar jag honom hamnar jag i fängelse.

    Igår hade jag gömt knarket. För han var helt psykotisk och hög och snurrig. Vi bråkade i förmiddags och jag stack hem till mig, och sen ringer han och frågar vad jag har gömt knarket jag säger” det är ju för ditt eget bästa som jag gömmer det!” Men han ger sig inte och jag vill inte att han dyker upp utanför mig med en kniv eller nåt orkar inte med en sån karusell där jag måste ringa polis (som  ibland är respektlösa), och jag får skämmas inför grannarna. Så jag skrek -”det är på hyllan i hallen!!!!!!!” Och sen la jag på. Och skickade ett sms ”knarka ihjäl dig!!!!!” Och nu till saken jag önskar att han gör det. Jag önskar att han snortar i sig allt knark han har så hans hjärta slutar slå och han får ligga där stendöd. Jag känner skuld och skam för det. Jag är ingen mördare men han förstör mitt liv och det enda som kan rädda det är att han dör. Ja jag har ansökt om kontaktförbud men det gick inte igenom, och det skulle inte hjälpa ett skit ändå. Nej jag tänker inte byta stad och  bostad ,namn och ha hemlig adress aldrig i livet.      Håll tummarna snälla att han dör av överdos

    Hej. Hur har det gått med ditt ex? Jag förstår att du inte vill byta namn bort allt det där på grund av honom det är mer han som ska flytta på sig i min värld. Får man fråga vilka substanser han gick på?

    Fyfan vilken jobbig situation du är i. Har du vänner eller familj att prata med om detta? Har du testat att gå till psykolog? Inte för att det löser problemet såklart.. men kanske hjälpsamt att få prata igenom allt det jobbiga? Skickar massa kramar till dig

    Trådstartaren

    Hej. Hur har det gått med ditt ex? Jag förstår att du inte vill byta namn bort allt det där på grund av honom det är mer han som ska flytta på sig i min värld. Får man fråga vilka substanser han gick på?

    amfetamin

    Trådstartaren

    Fyfan vilken jobbig situation du är i. Har du vänner eller familj att prata med om detta? Har du testat att gå till psykolog? Inte för att det löser problemet såklart.. men kanske hjälpsamt att få prata igenom allt det jobbiga? Skickar massa kramar till dig

    hej ja jag har testat psykolog men tyckte inte om det, nej har inte direkt familj och vänner jag kan prata med tack för omtanken❤️

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
4

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.