Hem > Forum > Hopplöshet > Är det här ens värt

Är det här ens värt

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
7
  • Avatar

    Har gjort några inlägg i forumet. Jag har inte så lätt att skriva. Mår så dåligt, försöker vara stark för de mina, stark för mig själv. Men helt lönlöst det här. Får inte det stöd som jag behöver och som jag söker. Detta forum är inget för mig. Lämnar nu detta ochhoppas ni alla andra kan få det stöd ni söker. Jag har inte hittat det här. Lönlöst. Adjö

     

     

    Avatar
    Trådstartaren

    😭

    Avatar
    Trådstartaren

    Hoppas allt för er alla andra att ni kan hitta stöd i detta forum. Tyvärr hittar jag inget stöd här. Jag hoppas verkligen att jag hittar stöd någonstans. Ni som vet så vet ni att annars så går jag vidare….

    Avatar
    Trådstartaren

    Orkar inte kämpa längre…… Ingen, nej ingen som bryr sig…. ADJö

     

    <3

    Avatar

    Har gjort några inlägg i forumet. Jag har inte så lätt att skriva. Mår så dåligt, försöker vara stark för de mina, stark för mig själv. Men helt lönlöst det här. Får inte det stöd som jag behöver och som jag söker. Detta forum är inget för mig. Lämnar nu detta ochhoppas ni alla andra kan få det stöd ni söker. Jag har inte hittat det här. Lönlöst. Adjö

    Har gjort några inlägg i forumet. Jag har inte så lätt att skriva. Mår så dåligt, försöker vara stark för de mina, stark för mig själv. Men helt lönlöst det här. Får inte det stöd som jag behöver och som jag söker. Detta forum är inget för mig. Lämnar nu detta ochhoppas ni alla andra kan få det stöd ni söker. Jag har inte hittat det här. Lönlöst. Adjö

    Avatar

    Hej Green vill du prata ?

    Avatar
    Trådstartaren

    Kan prata men känner mig lost. 😢

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
7

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.