Hem > Forum > Depression > Är det ens värt det längre….

Är det ens värt det längre….

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
1
  • Avatar

    Jag har kämpat med ångest i närmare 12 år men under det sista året har allt blivit värre när det kommer till mitt mående, jag har nu glidit in i en depression. Och för att göra livet ännu värre så är det snart december, månaden när nästan alla jag känner är som allra gladast, som är den värsta månaden i mitt liv. För 15 år sen så gick min pappa bort den 24 december och det var dagen då jag förlorade min bästa vän.
    Jag orkar inte med denna kampen för att leva längre. Jag vet att jag har mycket att leva för men jag orkar inte längre, varför ska jag kämpa mig vidare när jag bara mår sämre och sämre…..??

    Avatar

    Förlåt för min dåliga svenska. Jag har legat i 8 års djup depression och förlora min pappa i en arbetsolycka. Min pappa va allt han va den ända i familjen  som brydde sig om mig ärligt. Och det ända jag kan tänka på han skulle ringa mig efter jobbet för han skulle komma nästa dag. För jag har inte sett han på länge. Tro mig det kommer gå upp och ner absolut! Men du måste omvandla dom små sakerna till stora. Som folk brukar säga finns alltid nå litet kvar som håller. Tillbaka en. Finns som du vill prata..

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
1

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.