Hem > Forum > Depression > Hur gör jag?

Hur gör jag?

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
1
  • Jag skulle behöva hjälp, har mått dåligt väldigt länge och känner mig maktlös och hatar mitt liv, gör ingen nytta på denna jord, alla skulle ha de så mycket bättre om jag bara försvann, sådna tankar kommer allt oftare på kvällarna, blivit mer lättirriterad och stör mig på alla i min omgivning. Varit hemma 2v från jobbet, skulle behöva vara hemma längre , Men hur orkar man kontakta sin vårdcentral och läkare för att berätta hur man mår? Vill inte orkar inte de, känner mig dum som mår såhär. hur gör man?! Så ibland tänker jag att de är lika bra jag jobbar för att slippa allt sånt ..

    Avatar

    Stor kram till dig fina du <3 Tror inte man behöver vara till så stor nytta ärligt talat <3 Det räcker med att finnas till. Är övertygad om att din omgivning tycker du är en fantastisk person och skulle bli totalt förstörda om du dog. Tror det är depressionen som talar när man känner att andra skulle typ “bli lättade” om man gjorde det. Har inte någonsin hört talas om någon som tog livet av sig och där andra liksom pustade ut. Det låter psykopatiskt, gör det inte? Med det sagt vill jag gärna hjälpa till på något sätt, jag vet bara inte hur? Hade vi känt varandra privat hade jag kunnat ordna det där besöket, iaf bokat tid. Är det inte det man oftast känner är helt omöjligt? De praktiska lite meningslösa sysslorna som känns oöverskridliga?

    Tänker på dig!

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
1

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.