Hem > Forum > Hopplöshet > Jag orkar inte mer vill bara dö.

Jag orkar inte mer vill bara dö.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
5
  • Jag har börjat planera när jag ska ta mitt liv. Nu ska jag bara hitta det perfekta stället. Jag kommer någ bara leva i ungefär 2 månader till om allt blir som jag har tänkt mig. Nu ska stå ut med livet tills dess.

    Avatar

    Neeej. Fina du <3 Gör det inte. Jag förstår att du tycker det är helt outhärdligt att leva. Det tycker jag med. Orkar du säga vad som inte går att lösa i ditt liv? Vad är det som du känner är omöjligt att förändra och göra så det blir bättre?

    Trådstartaren

    Red Simyna det som är är vår i mitt liv är att jag inte har några rutiner eller struktur.

    Avatar

    Jag förstår. Det borde gå att lösa på något sätt! Mår du speciellt dåligt pga. avsaknaden av rutiner och struktur, eller är det snarare tvärtom att du mår så dåligt att du inte klarar av det därför?

    Kram <3

    Trådstartaren

    Red Simyna Det för att jag inte har då mycket rutiner eller struktur i mitt liv.

    Avatar

    Jag har inte heller några rutiner eller struktur i min vardag, men vi kan ta oss genom detta! Det finns så mycket i livet som är värt att leva för. Är du helt ensam eller har du någon att dela dina tankar med?

     

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
5

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.