Hem > Forum > Ensamhet > Så jävla ensam

Så jävla ensam

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
4
  • Avatar

    Är 18 år nu. Går på vuxenpsyk. Får behandling för autism, adhd, depression och ångest. Men inget hjälper. På de så har jag inga vänner. Inga alls bara min familj. Känner mig så jävla ensam så det känns som att det bara finns ingen mening. Vet ej heller hur man skaffar vänner igen. Så jävla trött bara.

    Avatar

    Ensamhet är vanligt, borde finnas ett forum för alla oss ensamma där vi kan knyta kontakter.

    Mind.se borde skapa ett sånt.

    Jag är ensam och sitter i karantän, men skulle gärna knyta nya kontakter och ha nån att prata med på telefon tills det är säkert att träffas.

    Hej!

    Låter ingen vidare din situation. Bra att du kämpar på. Jag har själv lidit av psykisk ohälsa. Det som hjälpt mig mest var att försöka komma ur de negativa tankarna att bemöta dessa med positiva stödjande tankar. Jag har därför jobbat mycket med positiva affirmationer. Det har på sikt gjort att jag blivit starkare i mig själv. Vad det gäller vänner tänker jag att du kan fundera på om du har något som intresserar dig. Tänk sedan efter om det finns någon förening där du kan utöva detta. På så sätt kan du hitta nya vänner. Styrke kramar från mig till dig❤️

    Avatar

    Är också väldigt ensam. Har bara min familj just nu

    Finns ett forum. Prova det.

    https://discord.gg/UZpWTCU

     

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
4

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.