Hem > Forum > Ångest > idag

idag

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
1
  • Avatar

    idag vill jag inte mera, jag vet inte vad mer jag ska skriva, jag vill helt enkelt inte mera, jag orkar inte, jag är för trött.

    Jag kan inte vara kvar på praktiken för jag har för hög frånvaro, jag är rädd att om jag tar kontakt med sjukvården så kommer de bara ge mig kbt behandling. Den metoden funkar inte för mig helt och hållet.

    Jag är rädd, rädd att min sambo ska lämna mig, gör hen de så är jag hemlös. arbetslös, ingen inkomst eller någonstans att ta vägen, jag har misslyckats med saker som “normala” människor gör i vardagen, jag kan inte ens arbeta 10h i veckan.

    Jag kan knappt gå utanför dörren, jag kan inte sova, jag vill bara gå och lägga mig jag vill drömma, jag vill känna mig tillsfred med livet.

    Avatar

    Stor kram till dig! Fina du, kan man på något sätt förändra förutsättningarna på praktiken? Låter så orättvist att behöva gå där men att egentligen är det för många timmar i veckan för att det ska vara realistiskt att genomföra.

    Vet precis hur det känns att bara vilja sova. Känner exakt likadant just nu. Livet är för jobbigt.

    Tänker på dig!

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
1

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.