Hem > Forum > Depression > Bestämt mig

Bestämt mig

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
7
  • Avatar

    Jag har nu bestämt mig. Jag är inte värd att leva. Mina barn ska slippa växa upp med en mamma som mår så dåligt att det påverkar dem.

    Idag gick jag igenom/räknade mina tabletter. Har både lugnande och sömntabletter så det räcker för att avsluta livet. Vill inget annat än att få ro.

    Så nu får mina barn och man det liv de för kännar.

    Avatar

    Har hamnat där du är fler gånger och faktiskt har gjort 2 försök och att göra det är aldrig långt bort men jag tänker så här…
    Vad jag kan ge till andra och vad de förtjänar får komma i andra hand när jag mår som sämst…nu. Dras känslor o mående får kommer i andra hand. Varför måste jag dö för att andra ska må bättre? Varför kan jag inte leva för att jag är en bra person och förtjänar att leva som alla andra?

    Kämpa på du, livet kan bli bättre men man får aldrig veta det om man väljer ett avslut utan ångerrätt. Ta hjälp av forumet och psykolog så hoppas jag att du hittar verktyg som hjälper dig att vilja stanna här för din skull.

    Avatar

    Vill bara att du ska veta att jag finns här för dig. Hoppas att du ändrade dig för du är värd att leva. Jag känner också just nu att det vore bättre för alla att jag inte fanns

    Avatar

    Någon som hört svar från trådstartaren. Vad är de för tabletter du har? Varför vill ut avsluta ditt liv?

    Avatar
    Trådstartaren

    Den 8 maj gjorde jag ett suicidförsök. Tog mer än 60 tabl men någon fann mig. Har sedan inga klara minnen förrän på måndagen då jag flyttas till psykavd. Där är jag fortfarande kvar. Har fått mina mediciner justerade och ska få ECT beh förmodligen.

    Avatar

    Åh vad glad jag blir av att någon hittade dig! Hoppas på att du kan få må bättre och att du får all den hjälp du behöver

    Avatar

    Hur har de gått för TS? Hur gick behandlingarna, etc och om du fick något mer?

    Avatar
    Trådstartaren

    Jag är fortfarande kvar på psykavd. Ska få ECT beh nr 8 på måndag. Ska fortsätta med den medicin jag hade innan. Ska fortsätta med samtal samt vara sjukskriven.

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
7

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.